Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tackar Tackar
Fick inte chanser och visa sin styrka då Örjan valde och stanna kvar i andraspår när On The Top (vinnaren, tror han hette så) som hade ryggen på Joker gick ut.. tyckte han borde ha gått ut före, men men han kommer igen!
GRATTIS! Stort grattis till Kung "Kungen" Lavec & hans skötare Cattis
Cattis gjorde det bra i går :smirk: Kungens lillebror har hoppat på hennes fot så illa att hon är sjukskriven från jobbet och hoppar på kryckor i 3 veckor.
Så det kändes nog extra skönt att han vann i går :smirk:
Det jag såg så hade han rygg på favoriten, andra ytter alltså.Kanske låg han invändigt först?
Samma tid hade de fast segraren vann lätt.Men New kid in town avslutade hyggligt.
ett stort grattis till mig själv!
hör visserligen inte till trav, men jag hör ju till travfolket...
Jag har kommit in på veterinärlinjen i Köpenhamn!!!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.