Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

u4.gif
Grattis Japanesen o Joker :rofl: :rofl:

Tackar Tackar :bow:
Fick inte chanser och visa sin styrka då Örjan valde och stanna kvar i andraspår när On The Top (vinnaren, tror han hette så) som hade ryggen på Joker gick ut.. tyckte han borde ha gått ut före, men men han kommer igen! :love:

Örjan vet vad han gör..... ;)

Jättemycket grattis,till dej och fina pållen!!! :bow: :banana: :bump:

Min grabb,Supersvanens "passhäst"(han rider den),var trea bakom Joker,och ruggigt bra! :bow:
Grattis Svanen,och Oprah!! :bow: :bump: :banana:

Hehe vad mycket tackar man får, är inte så van med uppmärksamhet men man kanske ska vänja sig ;)

Tusen TACK allihopa :bow: :bow:

här ska grattas för fulla muggar till alla som det berör :D
..och ett JÄTTEGRATTIS till KUNG LAVEC som håller på att formas till en riktig Stjärna :bow:

GRATTIS! Stort grattis till Kung "Kungen" Lavec & hans skötare Cattis :bump:
kung1.jpg

Cattis gjorde det bra i går :smirk: Kungens lillebror har hoppat på hennes fot så illa att hon är sjukskriven från jobbet och hoppar på kryckor i 3 veckor.
Så det kändes nog extra skönt att han vann i går :smirk: :banana:

åh tack :D var du där...hörde att han gått bra, hamnade 4:e inner och de tre första hade samma tid.... :bow:

Det jag såg så hade han rygg på favoriten, andra ytter alltså.Kanske låg han invändigt först?
Samma tid hade de fast segraren vann lätt.Men New kid in town avslutade hyggligt.

ett stort grattis till mig själv! :D
hör visserligen inte till trav, men jag hör ju till travfolket...
Jag har kommit in på veterinärlinjen i Köpenhamn!!! :bump: :bump: :eek:

Ja men nu sover vi ju!!!

Grattis Giffan till Pearsalls Walentinas seger, och så klart NinasApache till ytterligare en viktoria med Leffe Blanche!!! :bow: :bow: :bump: :bump:

Och så kan jag ju lägga till ett grattis till en av mina kompisar som styrde in på en tredjeplacering i går... :banana: :banana: :D

/// ghost

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka