Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

ja här är man på hugget...ibland :D
Såg henne på Tv också...låg sist nästan hela tiden, följde med i tredje på slutet och vann lätt :D

GRATTIS Madame K. också såklart :D

Vad vi "Gävlar" fick var en stor vinstpott tack vare Humlan! :bow: Jag tackade faktiskt hästen, men hon var fullt upptagen med att gå till provtagningen....

:D Men tänk den som fick V5:an då :D
Hade sms kontakt med Humlan, men det tog ganska lång tid mellan svaren :rofl:

:bump: YYYYIIIIhAAAA!!! :bow: :bow: :bow: Härligt HUMLAN o SHATTIS!!! :bow: :bow:

Bra tränat!!Hur bär ni er åt?? :banana:

Stort Grattis till första men säkert inte sista segern.......

decet.jpg

GRATTIS Humlan!!!! :bump: :banana: :bump: :banana: :love:
Jag gissar att det stängda huvudlaget sitter på i nästa start oxå?? :cool:

Grattis även till Shattis, det är ju ändå rätt gott att vara tvåa oxå! :D

Senast ändrad av en moderator:

" I sista V5-avdelningen ställde Lars-Åke Söderholm till med en rejäl överraskning. Efter inledande körning i täten attackerade Torbjörn Jansson och övertog ledningen med favoriten O.F.Surprise varvet kvar. O.F.Surprise gav dock upp på upploppet och bästa spurtkrutet hade Söderholm bakom 60-oddsaren Decet et Dolor.

- Den här segern var inte alls förvånande då det rör sig om en fin häst som haft en del otur tidigare, sa Lars-Åke Söderholm"

Travnet

*lånar knapp*
Ville bara gratta min son som blev trea på mantorp i dag med våran underbara shettis Trolleby Melon
:bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

*Knappkap*

*Torkar tårar o snor*
Tack så jätte mycket för alla grattis!!! Va gulliga ni är allihopa! :cry: :love:
Tyvärr satte vi inte v5, men fick in en regäl slant på vinnar spelet :banana:

Shattis: Grattis till andra platsen och en fin häst... :bow: Och vad super fin bild du tagit(?) :love: finns det nån möjlighet att komma över "orginalet" till ett överkommligt pris? :angel:

Martha: Jag stod i dopingen och hade väldigt svårt att freda doping personalen från hästen ;) Blev svårt att svara på alla sms :angel: Dessutom vart det batteri torsk :mad:

Ina: Om Det stängda blir lika kroniskt som slaggjorden vet vi efter nästa start... Du vet det är ju varannan gång
Men hon blev mycket mer fokuserad iallafall

chicasweep: jag såg dig nog, en studsande förvirrad bukefalist?? ;)

Ghost: Jag hotade med att lämna kvar henne i Gävle om hon inte skötte sig... det var kankse det som tog skruv? :angel:

" I sista V5-avdelningen ställde Lars-Åke Söderholm till med en rejäl överraskning. Efter inledande körning i täten attackerade Torbjörn Jansson och övertog ledningen med favoriten O.F.Surprise varvet kvar. O.F.Surprise gav dock upp på upploppet och bästa spurtkrutet hade Söderholm bakom 60-oddsaren Decet et Dolor.

- Den här segern var inte alls förvånande då det rör sig om en fin häst som haft en del otur tidigare, sa Lars-Åke Söderholm"

Travnet
Loket frågade kusken 2 gånger om han var förvånad... Men Lasse var envis,
"Nej, inte alls, det är en bra häst med ett hm?...harkel?... väldigt humör och idag var hon på bra humör" :angel:

Humelibumlan skrev:
*Knappkap*

Tyvärr satte vi inte v5, men fick in en regäl slant på vinnar spelet :banana:
Inte smart att skriva sånt här!!
För du är väl tränare till hästen?
Och kan reglementet ang. spel!!

Föresten är det bara segrar som räknas här på Buke numera :angel:
Var faktiskt 2:a igår med G.G.Barbara :banana: :bump: :banana:
(o ingen har grattat :confused: )

NinasApache skrev:
Inte smart att skriva sånt här!!
För du är väl tränare till hästen?
Och kan reglementet ang. spel!!
Jag som tränare får väl spela på min egen häst? :eek: :confused:
Hursomhelst om någon tänker hetsa upp sig över saken, så spelar JAG aldrig överhuvudtaget... :smirk: :o Betyder ju otur. :crazy:

Jag fick bara ett kvitto med många nuffror på uppstucket under näsan efter att ha kommit från dopingen.. :D :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V