Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Grattis lsz till tredjeplatsen!!!! :bump: :bump: :bump:

Tyvärr missade jag loppet pga dålig mötesplanering... :mad: Av mig själv till råga på allt. :crazy:

/// ghost

feste_014.gif
GRATTIS till 3:e platsen LSZ
feste_014.gif

Grattis från Sala också :bump: Glömde titta för det stod;Hästkörning på schemat här hemma.

Ååååh GRATTIS lsz :bump: :bump:

Å alla andra som jag missat förstås :D

kollade faktiskt statlistan på Valla idag men missade tydligen din :o , annars hade jag ju garanterat kollat på Tv'n

Tackar :D Han var grymt bra idag :bow:

"Bullen" gjorde också ett bra sistavarv hörde jag, dock utan pengar :cry:

Fniss........som alltid vill jag gå och gömma mig när det är start :o , men på något sätt överlever man dagen och tänk vad lycklig man kan bli över att få se sin lilla häst kämpa tappert på upploppet.
Tack Lars-Åke Söderholm för ytterligare en fin styrning :bow:

.....och tack alla ni som grattat oss. Det värmer :love:

Martha: Fint fölsto du har. Black Flyer såg ruggigt bra ut idag :d

Ja han var nästan omänskligt bra.

Är Bullen,New Kid.?Han sprang fort ngr hundra meter på sista varvet men såg inte så bra ut tyvärr...

Efter galoppen körde kusken på honom med spöt och hästen gick och gapade och såg inte alls ut att vilja ta i.Sen sprang han fort en bit men det ebbade ut i god tid.

Ett JÄTTEGRATTIS till mina ganla konvalecenter som båda gick 13 tider i kvalen till korta E3 idag :bow: :bow:
Joy Ås o Etiennette

JOIQEQHONRORQ.jpg

JOIQEQIQGNPPE.jpg

2 synkade ungar brudar :love: :love:

..och historien om hur jag sa nej till att få Nettan har ni ju hört :angel:

Var kul att se E idag,på Åmål var hon inte alls fräsch.
J är alltid fin men Björn höll på att köra bort henne!

KUNG LAVEC var kvällens behållning! :love:

12,9 första 500 och sista 5 på 10,5 på Joysan...hon ledde ju hela vägen...såg inte på TV'n heller men hur menar du att han nästan körde bort henne? man borde ju inte kunna begära mer av en treåring än såhär.....eller drog han bara järnet??

Nej nej absolut inte!Men Björn sa SJÄLV att han gjorde bort sig.Han var säker på vinst.Hästen var lika fin som vanligt!

Jag blir så stolt över Kungen så jag nästan blir rörd till tårar när jag ser honom på TV:n...
Nu går ju finalen här hemma, och jag är i Dublin då... :(
Jag hade så gärna varit hemma och tittat på honom i finalen.
Hans skötare Cattis var i alla fall jättenöjd med honom i går...
Jag ska åka upp och hälsa på Kungen nu i helgen, han ska få sig nån morot :love: :love: :love:

- Jag var säker på segern och det var nog Joy Ås också, hon är ju van vid att vinna lätt. När 100 meter återstod insåg jag vad som höll på att hända. Även om jag inte var helt säker trodde jag nog att vi fixade det ändå. Om vi förlorat det här loppet hade det varit mitt fel.
(Björn Goop efter segern med storfavoriten Joy Ås som var mycket nära att åka dit mot Patricia du Ling.)

(travnet)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025