Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fniss........som alltid vill jag gå och gömma mig när det är start , men på något sätt överlever man dagen och tänk vad lycklig man kan bli över att få se sin lilla häst kämpa tappert på upploppet.
Tack Lars-Åke Söderholm för ytterligare en fin styrning
.....och tack alla ni som grattat oss. Det värmer
Martha: Fint fölsto du har. Black Flyer såg ruggigt bra ut idag
Efter galoppen körde kusken på honom med spöt och hästen gick och gapade och såg inte alls ut att vilja ta i.Sen sprang han fort en bit men det ebbade ut i god tid.
12,9 första 500 och sista 5 på 10,5 på Joysan...hon ledde ju hela vägen...såg inte på TV'n heller men hur menar du att han nästan körde bort henne? man borde ju inte kunna begära mer av en treåring än såhär.....eller drog han bara järnet??
Jag blir så stolt över Kungen så jag nästan blir rörd till tårar när jag ser honom på TV:n...
Nu går ju finalen här hemma, och jag är i Dublin då...
Jag hade så gärna varit hemma och tittat på honom i finalen.
Hans skötare Cattis var i alla fall jättenöjd med honom i går...
Jag ska åka upp och hälsa på Kungen nu i helgen, han ska få sig nån morot
- Jag var säker på segern och det var nog Joy Ås också, hon är ju van vid att vinna lätt. När 100 meter återstod insåg jag vad som höll på att hända. Även om jag inte var helt säker trodde jag nog att vi fixade det ändå. Om vi förlorat det här loppet hade det varit mitt fel.
(Björn Goop efter segern med storfavoriten Joy Ås som var mycket nära att åka dit mot Patricia du Ling.)
Hästmänniskan Första hästen hittade jag på annons i tidningen Ridsport (lusläste den i flera år innan jag slog till). Sedan dröjde det många år och en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.