Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Nej, nej flickor. Tränaren och kusken/ryttaren får INTE spela.

Däremot finns det inget som säger att inte sambon får spela. :D

Ooops :D Jag är ju ingen spelare direkt så sm ggr jag spelat kan man nog räkna på ena handen...men nog har man spelat, det enda jag har hört är att det är nåt med V5...att kusken om h*n gjort en V5:a måste ha med egen häst....

Ägaren får spela vinnare och plats men bara på egen häst. Spelar hästägaren andra spelformer t ex V5 måste hästen med på lappen. Man får alltså inte spela mot sin egen...

Haha...jag gick bara till Uno Swed och han sa till sekris: martha kan få licensen :rofl:

det var innan barfotainfons tid :angel:

Om inga tränare eller kuskar skulle spela en dag tror jag omsättningen skulle minska markant... Man kan ju vara lite diskret och t ex inte hämta ut vinsten i kördressen som en amatör gjorde för inte såå länge sedan. :eek:

NinasApache skrev:
Föresten är det bara segrar som räknas här på Buke numera :angel:
Var faktiskt 2:a igår med G.G.Barbara :banana: :bump: :banana:
(o ingen har grattat :confused: )

Grattis NinasApache... :bow: :bump:
Klart att 2:a placeringar räknas, jag tycker att JAG är värd att gratulera om jag får min till PROVstart... :o

Faktiskt har jag glömt att kolla er trots att jag suttit vid datorn heeeela dagen i dag. Nu är chefen tillbaks... :o :D

/// ghost

Senast ändrad:

En andraplats är helt klart värt att GRATTAS riktigt ordentligt för :)

:banana: :banana: STORT GRATTIS "Ninas Apache " :banana: :banana:

NinasApache skrev:
Föresten är det bara segrar som räknas här på Buke numera :angel:
Var faktiskt 2:a igår med G.G.Barbara :banana: :bump: :banana:
(o ingen har grattat :confused: )

Klart man måste gratta andra platser med :banana:
Jag grattar ju mig själv, eller min son, när han kör ponnytrav....ingen som grattar där heller ju :smirk: Men det är nog inte så många som håller koll på småttingarna.
Så ett stort grattis från mig :bump:

nnminipingouin.gif
TACK FÖR ALLA GRATTIS
nnminipingouin.gif

Det är ju så svårt att hålla koll på de små... :o

Det kan ju ta allt mellan en dag och en vecka innan resultaten kommer in och ponnyentusiasterna brukar nöja sig med att säga ATT de ska starta i start-tråden. DÅ är det inte lätt att lista ut häst, bana och lopp... :D

/// ghost

giffan skrev:
Klart man måste gratta andra platser med :banana:
Jag grattar ju mig själv, eller min son, när han kör ponnytrav....ingen som grattar där heller ju :smirk: Men det är nog inte så många som håller koll på småttingarna.
Så ett stort grattis från mig :bump:

Svårt att ha koll där ja :crazy: , men ungdomarna är ju de som verkligen bör grattas ordentligt........travets framtid :idea:

:banana: GRATTIS GRATTIS :banana:

Har hört en anekdot av en gammal måldomare (som jag använder som kusk ibland!) Sann eller inte.. vad vet jag!
Om en Norrman som vann ett skapligt lopp ca 100.000 i prispengar senare framkom det att stoet var dräktigt(andra regler i Norge) och han blev av med prispengarna! Tur att jag drog in nästan lika mycket på V/P då skrattade Norsken och Vips blev han bötfälld och avstängd!! :rofl:

Men det är alltid min sambo som spelar på BR :angel:

Jättegrattis då till sonen i första hand!!! :bow: :bow: :bow:

Och till dig,som hästskötare förmodar jag?! :bow:

Och grattis till min son Supersvanen som vann på Lindesberg,var 2:a på Örebro,5:a i försöket på Jägersro(Sommarcuppen)Och 5:a i stora finalen!!(bland 30 hästar till försök) :banana: :bow:

Och grattis att hans ponny just nu är snabbaste 3åring,2140m :bump:

Har du kollat www.ponnytravet.com?Där finns grattissida oxå.

Jodå, jag brukar kolla på den sidan...
Grattis till er oxå :bump: :bump: Det är så kul när det går bra för ungarna :love: :love: Snabbaste treåring är inte illa det inte....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sötpotatis
  • Pizza (hemgjord)
  • Vinterföräldrar 24/25

Hund, Katt, Andra Djur