Gratis, enkel hemsida...Vart?

B

**BORTTAGEN**

Hej!

Snälla alla som läser detta; har ni något tips på vart man kan göra en enkel, gratis men ändå relativt snygg och fungerande hemsida(svenska instruktioner).

Tcksam för svar inom kort! M.v.H Myggan

jag vet inte jag men.. jag gillar inte spraysidor, dels för att de ofta inte är så fina å dessutom så är halva sidan full med reklam typ.. näe,satsa på nåt annat! :banana:

Jag har på geocities - många fördelar! Kika in på min (lite amatörmässig men vadå, jag har gjort mitt bästa ;D).
Nackdelen kan då vara att man måste vara online för att bygga på hemsidan (tror jag.... har inte funkat för mig annars).

Allt är på engelska men är lätt att förstå. Man behöver inte bygga den med HTML. HTML har jag undvikit då jag försöker lära mig mer om det ännu.... :rofl:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: Myrten
·
Samhälle Varför hälsar ni inte på busschauffören? Det har jag funderat på en tid. Eller ganska många gånger då och då under åren. Folk går på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
7 634
Senast: MissFideli
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka