Grafik kort,minne osv

Shettisar

Trådstartare
Vilket är det bästa grafik kortet som finns på marknaden?

Minnet på denna datorn gör sig alltid påmint att det är för lågt virituellt(vad nu det betyder) vad gör man åt det?

Sv: Grafik kort,minne osv

absolut bästa kostar multum, men det bästa för "vanliga användare och dödliga" är nog Geforce 7900 gtx, eller ATI's motsvarighet, X1900.

att det virituella värdet är lågt, kan du ändra på, högerklicka på den här datorn, välj egenskaper. gå till fliken avancerat, tryck på prestanda, gå till fliken avancerat, och klicka på knappen i avdelningen för virituellt minne. öka på med en 2-300 mb i maximal storlek.

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 821
Senast: MiniLi
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 529
Senast: Paddington
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024