GP scabraket från hööks

Sv: GP scabraket från hööks

Min kompis har det där. Än så länge tycker hon det är bra;)
Himla snyggt är det!

Senast ändrad:

:o Det hade jag inte sett innan! Och billigt var det också :d Måste nu åka till hööks inom det snaraste :angel:

Jag tror att jag också måste ha ett sådant! Priset var ju väldigt bra med:) Hela sverige kommer att rida omkring med sånna snart^^ Men frågan är om man ska köpa ett eler två...;) Finns de i fler färger?;D

näe det finns inga fler färgertrorjag , men dom skulla haft lite mera tkr ja !

Det tycker jag med, alla hästar klär ju inte i rött;). Men tur för mig som har svart häst^^

aah dompassar bra i rött! men endä , rött är en färg sompassarmånga .

Ja, svarta hästar passar i typ allt;). Röd är ju endå en sån färg som assar många, det är tur;D

kolla på hööks hemsida nu! det har kommit blå och grön också som dom rear ut! vill diiit och köpa typ 100 st:)

Neej, jag som blev så glad! Ville ju ha det snygga i alla färger! Men jag kanske ska skaffa andra snygga också..Min ekonomi kommer inte se bra ut efter nästa hööks besök!

Någon mer än jag som älskar att köpa snygga schabrak?:P

Haha, denna modell tycker jag personligen är snyggare ändå, dock har hööks snyggare än både tycker jag :)

Om...

aa smart å köpa upp sej på ett lager nu när dom ärså snygga å billiga !

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 003
Senast: lizzie
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Jag har en snabb fråga! Jag kollar och har kollat mycket på serien Vikings och har bland annat sett att dom rider med ”fårskinn” över...
Svar
13
· Visningar
1 169
Senast: Fideli
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej som älskar hästar och tävlar i hoppning upp till LB med min ponny. Nu ska jag äntligen få köpa en ny/en till ponny...
Svar
13
· Visningar
2 512
Senast: Zeed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka