gotlandskanin

NagelacksBeroende

Trådstartare
finns det någon som har det?

jag har en underbar :love:

här kommer bilder på honom :) tiger heter han ^^

imag0103_orig_SE.jpg

imag0099_orig_SE.jpg

imag0109_orig_SE.jpg

:love: visst är han söt? :)

Sv: gotlandskanin

jag har en kanin som ser nästan lika dan ut som din fast där det är ljust är det brunt, lite kul :D ska se om jag har nån bild :D rätt kass bild men du ser lite iallafall.

99583959094b929b00131377f4df1018.jpg

Exit, pappa till kaninen här nedan, förmodligen en gotlandskanin
Exit2.JPG

Pim, om pappa Exit är gotland så är hon 50% iaf, mamman är nån slags hermelin/dvv korsning
Pim3.JPG

Pepsie, en kompis kanin, är 25% gotland men ser ut som en renrasig med hängöron :D
Pepsie1.JPG

Ramlösa, mamma till ovan, 50% gotlands
Raml%F6sa4.JPG

Snurran, 50% gotland, mamman är gotland
Snurran3.JPG

Jag köpte en renrasig Gotlandskanin till min syster i födelsedagspresent en gång, men den blev helt galen. Till slut kunde hon inte sticka in näven i buren för då anföll han.:crazy: Så den fick dom slå ihjäl..:( Vet inte om det är nåt speciellt med just gotlandskaniner att bli agressiva, men jag har aldrig hört talas om en sån arg kanin förut.:confused:

det är nog inget speciellt just med rasen.. utan endel individer är kanske mer aggressiva än andra :p
den kanske hade något fel i huvudet..?

Pepsie, Pim och Snurran har ett jäkla humör till vardags :angel: men dom är absolut inte genomelak så att dom har nått fel inte, kvinnliga hormoner :D

Jo, nåt sorts hjärnfel måste han ju ha fått, stackarn. Han var så galen så han fick heta Rambo...:crazy: :cool:

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
582
· Visningar
14 079
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Rugge
·
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ännu en kvinna
  • Motionscykel?
  • Offentliga verksamheter

Hund, Katt, Andra Djur