Göteborgskalaset överväger könsuppdelad publik

Mina kunskaper i ämnet har du inte en susning om, att utgå från att jag är okunnig för att jag inte svarat tidigare i tråden visar bara på din ignorans samt att du blivit dåligt uppfostrad när det kommer till vett o etikett.
Uppenbarligen kan du inte stå för det du skriver/tycker utan går in o redigerar din text efter att ha fått svar på tal, intressant debatteknik, brukar kallas oärlig.

Jag konstaterar att du använder rasistisk retorik. Du är bara ute efter att skuldbelägga. För det du skriver är medvetet vilseledande och stigmatiserande.
Jag tar ingen rasistisk ställning till hudfärg på förövaren eller offret, det är svensk statistik och svenska förövare, tillika svenska offer! Var kommer det rasistiska in i det hela?

Nej, det är statistiskt säkerställt. Bevisa motsatsen.

Gärna.

Om vi exempelvis går till ditt påstående om att "män köper sex i Sverige". Ca 10 procent av alla män har köpt sex någon gång och då i de flesta fall utomlands.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/var-tionde-man-har-kopt-sex/

Du gör en generalisering baserat på en liten minoritet. Exakt likt rasistisk propaganda rörande olika grupper i samhället. Med din logik blir det rätt att säga "Svarta mördar", "araber våldtar" eller andra vidriga kommentarer där man försöker skuldbelägga en hel grupp för vad en liten minoritet gör.

Gärna.

Om vi exempelvis går till ditt påstående om att "män köper sex i Sverige". Ca 10 procent av alla män har köpt sex någon gång och få i de flesta fall utomlands.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/var-tionde-man-har-kopt-sex/

Du gör en generalisering baserat på en liten minoritet. Exakt likt rasistisk propaganda rörande olika grupper i samhället. Med din logik blir det rätt att säga "Svarta mördar", "araber våldtar" eller andra vidriga kommentarer där man försöker skuldbelägga en hel grupp för vad en liten minoritet gör.
Har jag skrivit att alla män köper sex? Procentuelt sett, tror du män köper mer sex än vad kvinnor gör? Vem köper mest sex, män eller kvinnor? O_o

Vad fan är det för jävla fel på din pappa? Hade någon uppfört sig sådär mot mig eller syrran hade han suttit i rullstol! Nej, jag försvarar inte våld men jag känner min far och fan ta den som inte hade uppfört sig med respekt mot oss. :rage:
Tackar som frågar, han är död och var den snällaste människan i världen och skulle aldrig ha slagit någon. Tycker du kan ta o dra något riktigt gammalt över dig.

Har jag skrivit att alla män köper sex? Procentuelt sett, tror du män köper mer sex än vad kvinnor gör? Vem köper mest sex, män eller kvinnor? O_o

Det är irrelevant. Du beskriver män med påståenden som helt enkelt inte är sanna.

Om du nu vill säga att män köper oftare sex än kvinnor så säg då det.

Tackar som frågar, han är död och var den snällaste människan i världen och skulle aldrig ha slagit någon. Tycker du kan ta o dra något riktigt gammalt över dig.
Jättesnäll, verkligen. Min pappa hade aldrig tillåtåt något sådant skit mot sina döttrar.

Jag börjar tro att du är ett troll.
Du får tro vad du vill, jag sitter inte och hittar på statistik och skitsnack när jag sitter i din sits. Bättre att se över din egen situation kan ju vara läge, med tanke på vem du är och hur din egen familjesituation ser ut.
Jag pratar inte generaliserande på det sätt hon gör. Om jag ändå ska göra det.

Män köper inte sex.
Alla dina påståenden är generaliseringar och utan källor och statistik.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka