Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är glad att jag hann fodra på lösdriften och att jag strödde innan. Hoppas alla hästar packar in sig där inatt.Har inte nattat än, men har tack och lov bara några meter till stallet. Stormen drar i knutarna och det regnar rejält.
Jag har plockat in mina, men du kanske inte har den möjligheten?Jag är lite nervös för lösdriftshästarna.....usch
Jo det kan jag men de brukar stå inne i sin drift. Just nu står såklart alla utanför....Jag har plockat in mina, men du kanske inte har den möjligheten?
Bor också på östra sidan, det har ökat på med både blåst och regn, men vi brukar få behålla strömmen iaf.
Mina går inte in i ligghallen när det blåser så mycket, det är delvis därför jag tar in, så kan jag sova gott. Andra anledningen är att vi har lite halvdåliga träd som skulle kunna pajja staketet om de ramlar.Jo det kan jag men de brukar stå inne i sin drift. Just nu står såklart alla utanför....
Ja man vill ju inte att de ska komma ut. Mina brukar stå inne i alla väder. Förutom just nu såklart.Mina går inte in i ligghallen när det blåser så mycket, det är delvis därför jag tar in, så kan jag sova gott. Andra anledningen är att vi har lite halvdåliga träd som skulle kunna pajja staketet om de ramlar.