Göra sig bäst som korv.... *långt svammel*

Vi borde ta pantent på det där, vi kan tjäna en hel förmögenhet på att uppfinna "påsen där man gömmer humöret"

eller kanske:

"Verum hälso fil för häst: Inte bara snäll mot magen, stänger även av ena hjärnhalvan för en lugnare och finare häst. Dossera efter smak och behov. Inget krångel! När det senare är dags för tävling är det bara att ta bort filen från fodret två dagar innan. Har en behaglig smak av plommon.

VARNING: Efter avslutad behandling kan det hända att elaka ston blir hämnd benägna, se därför till att vara beväpnad med diverse Högafflar eller elpistoler innan du går in i boxen."

Japp..

Fast jag använder inte längre tillhyggen i form av högaffel ect. jag tänker investera i en sk. Sumo Dräckt (uppblåsbar) och sen göra på det traditionella viset... Låta henne försöka och se att det inte funkar... (medger viss risk för åksjuka) detta kommer jag även i sommar lansera som en nu "Adrenalinkick"
- Flyg med Humlan kommer den heta och går helt enkelt ut på att personer kliver in i denna dräkt och får sedan försöka ta sig ur hagen (omöljigt)... Humlan står för flygturerna.. :idea:

*svamelisvameli*

Du kan väl bli Kick-Off arrangör.........det är ju så populärt med "äventyrs-kickoffer" nuförtiden :idea:

(läs kick(hästspark)offer)

Vill du ha lite tröst av att veta att du inte är ensam i 'vi med ston med HUMÖR'-träsket så kan jag berätta om kvällens regelrätta fältslag i stallet jag hade med Kele... (jag VANN - ha!) Sällan jag sett henne SÅ förbannad..

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 678
Relationer Har just blivit lämnad i en mycket destruktiv relation. Igen. Det har hänt så många gånger nu och jag kan inte annat än att försöka...
2
Svar
36
· Visningar
3 982
Senast: Trasdocka
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 332
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka