Göra i Sthlm?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Egentligen är det väl dags för mig att ta fram skäms-kudden, då jag bott i Sthlm (ok, några mil utanför, men ändå), hela mitt liv. :grin:
Men vad kan man egentligen göra här på sommaren?
- Aktiviteter i stan?
- Aktiviteter utanför stan (södra sidan)?
- Sevärdigheter?

Aktiviteterna behöver inte nödvändigtvis vara hästrelaterade, men inte heller typ "Pensionärsträff - PRO Tullinge" så att säga :p
Utan det ska vara saker som kan tänkas passa ungdomar.

Det beror ju på vad man tycker om. Jag gillar slottsmuseerna men man behöver passa in med guidade turer (kostnadsfritt) om det ska vara riktigt intressant. Ballbreaker finns ju med som är rätt skoj.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 140
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 268
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka