Göra i Hagfors?

gul_zebra

Trådstartare
Ska skjutsa syrran till Hagfors på lördag och tänkte att det kanske kan finnas något av intresse när jag ändå är där. Finns det någon sevärdhet, museum, någon bra loppis eller blomsterbutik eller nåt? :)

Monica Zetterlund-museet? Aldrig varit där dock, så vet inte om det är något att ha.

Annars finns det en fin kyrka i Ekshärad och det är ju inte... jättelångt :p

Monica Zetterlund-museet? Aldrig varit där dock, så vet inte om det är något att ha.

Annars finns det en fin kyrka i Ekshärad och det är ju inte... jättelångt :p
Jag vet knappt vem det är :o Men jag gillar museum överlag, så kanske det! Men åka avsides för en kyrka hoppar jag nog över sålänge det inte handlar om typ benkyrkan i Sedlec :D

Ska skjutsa syrran till Hagfors på lördag och tänkte att det kanske kan finnas något av intresse när jag ändå är där. Finns det någon sevärdhet, museum, någon bra loppis eller blomsterbutik eller nåt? :)
Jag tror det finns fina promenader med skogar och sjöar. Det finns sjöar, kanske du kan åka skridskor. Det finns säkert en pizzeria och det verkar ju finnas en skidbacke så det går säkert bra att åka skidor. Annars tror jag typ älgsafari är en hit. Det är bara drygt 12000 innevånare så det är inte så mycket.

Läste rubriken ”Göran i Hagfors”.
Långskott att han eller ngn som känner honom skulle hänga på Buke 😆

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·
Fritid På lördag flyger jag till Malmö och landar 14:20. Flygbussen går 14:40 och nästa går inte förrän drygt tre timmar senare. Jag räknar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka