Golden crosses

Sv: Golden crosses

Vad skulle ni välja för hingst på ett ungt Cardento-Irco Marco sto?

Förlåt men nu handlar inte tråden om några speciella ston utan vilka stammar som är Golden cross .

Vill du ha råd om din häst tycker jag att det är bättre att du startar en tråd om ditt sto .

Blev själv glad över att Pasteeja lyfte tråden och är glad om den nu kan få handla om Golden crosses ;)

Mia

De Niro - Rohdiamant verkar fungera bra, minns inte om de nämnts i tråden men de jag kommer att tänka på snabbt är Vivo, Dalwhinnie och Dionysos..

Delvis KL

Har efter att ha läst igenom hela tråden konstaterat att den kanske (?) idag populäraste GC matchningen inte finns med.

Clinton - Heartbreaker :love:

Lite självklar kanske för de flesta idag, men tycker ändå att den måste stå med i en sådan här tråd.

Förlåt men nu handlar inte tråden om några speciella ston utan vilka stammar som är Golden cross .

Vill du ha råd om din häst tycker jag att det är bättre att du startar en tråd om ditt sto .

Blev själv glad över att Pasteeja lyfte tråden och är glad om den nu kan få handla om Golden crosses ;)

Mia

Det var just det spåret jag var inne på, att tänka fram en GC och då är det väl bra att skriva stoets härstamning. Eller har jag fattat helt fel? ;) känner att det är lite väl förmätet att starta en egen tråd om mitt sto :) Men skriv gärna om jag fått detta helt om bakfoten :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 240
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 357
Senast: Shixle
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 759
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård