Gödselplatta,och alternativ till Gödselplatta?

Sv: Gödselplatta,och alternativ till Gödselplatta?

En helt vanlig pressening, sån man kan hitta på typ rusta/jula etc. Sen låg den i ett tält för att det inte skulle regna in på det. Jag kan ju säga att man vill inte palla upp för mycket skit på presening, det blir en hel del handjaga för att skyffla upp det när det skall iväg. O håll det torrt, annars blir det int lagligt, rinner skitvatten av så klagar dom. O så blir det lättare att skyffla väck. Jag kan ju rekomendera en kraftigare presening om ni tänker pröva.

Kan ju berätta oxå att vi hade en släpkärra som gödselförvaring ett tag. Presening i släpkärran o presening över. Lät väldigt bra med det förslaget, men efter en vinter med skit i så satte sig kärran i axeln, kullagerna... Så att köra den bort till tippen blev inte aktuellt, det blev till att skyffla för hand igen. Med en bättre kärra så är det kanske en bra grej.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 221
Kropp & Själ Egentligen gäller frågan specifikt att köpa örhängen till mitt barn, men jag är även nyfiken rent generellt. Det finns ju smycken i...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: nyttnick
·
Juridik & Ekonomi Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 432
Senast: avslutat medlemskap
·
Samhälle Svarte Petter i valrörelsen bliv väl det beska kortet. Ska bli intressant vem som vågat lägga upp det på bordet. Nyttjandet av...
Svar
7
· Visningar
627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Fejkljus
  • Märkning på kläder

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp