Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad enkelt och smart . Tack!Koka kyckling, strimla och frys in. Tina efter behag.
Det funkar sådär. Han tar det motvilligt men det märks stor skillnad på motivation när han får något han verkligen gillar!Jag ger alltid belöning till 99% av hundens vanliga foder, men alltid haft matglada hundar så vet inte hur det fungerar med mer kräsna
Vilken sort? Behöver kunna dela och ge små bitar.Jag använder vanligt hundgodis bara? Sedan försöker jag använda leksaker så mycket som möjligt istället för godis. Korv och köttbullar ger jag ogärna pga kryddor och så.
Har aldrig upplevt att man behöver vara speciellt försiktig med valpmagar heller för den delen, Men det är klart, om man i ett års tid ger enbart en sorts mat och enbart en sorts godis, då blir det nog till att vara försiktig den dag man väl provar något nytt sedan.
Mitt ÖB har sjöbogårdens godis. Deras minihjärtan funkade utmärkt till min magkatarrshundVilken sort? Behöver kunna dela och ge små bitar.
Aha ska spana in det!Mitt ÖB har sjöbogårdens godis. Deras minihjärtan funkade utmärkt till min magkatarrshund
Billigt dessutom.
Då kanske jag inte ska vara så försiktig.Jag har gett allt möjligt till vår valp så länge det inte är giftigt. Helt övertygad om att det är det bästa sättet att få en hund med tålig mage.
Har dock aldrig gett något speciellt valpgodis, på promenad har jag ofta katternas torrfoder med mig, det är amazing enligt Harry.
Då kanske jag inte ska vara så försiktig.
Jag tror man har större problem än köttbullar med lök om hunden blir bakfull!Har man små hundar skulle man vara extra försiktig med de produkter som innehåller lök.
Jag gör gärna eget godis av kött, det hjälper när det är mycket störning annars tycker jag att torrfoder är att föredra om det funkar, då får hunden i sig näri g och inte bara bakfylla.
Jag vet inte vad som är värst, att det var autokorren som ändrade eller att jag tydligen använder det ordet mycket?Jag tror man har större problem än köttbullar med lök om hunden blir bakfull!
Och fulla med en massa skitMitt ÖB har sjöbogårdens godis. Deras minihjärtan funkade utmärkt till min magkatarrshund
Billigt dessutom.