Goda råd om bett

Sv: Goda råd om bett

Jag har aldrig sagt att alla ska funka på tränsbett.
Men att sitta o tipsa en person som man aldrig sett rida om skarpa bett är helt idiotiskt i min värld.

Men du vet ju inte heller hur mycket dressyr TS har lagt ner på sin häst.
Det är ju i princip ingen som har sagt att TS ska sätta på ett skarpt bett och att det är enda lösningen.
Dressyr + ett byte av bett KAN vara en lösning.

Jag har aldrig sagt att alla ska funka på tränsbett.
Men att sitta o tipsa en person som man aldrig sett rida om skarpa bett är helt idiotiskt i min värld.

då har du inte läst vad jag skrev jag sa att om hon redan tränat lydnad och hört med sin tränare så tycker jag att hon kan prova ett skarpare bett, sa inte att släng på första bästa skarpa bett.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 549
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 223
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII