Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir synnerligen svårt att diskutera när vissa anser att tygeln aldrig får verka bakåt.
Min tolkning av det innebär att man alltid ska rida hästen i en lång-lång form o bara göra ledande tygeltag.
att man kortar tygeln eller plockar upp den är att den verkar bakåt.
Fast tolkar man det på ditt vis, så nej, det finns nog inga som rider bra på det viset heller som skriver här inne...Rider man så "bra" så jobbar man troligtvis med ridningen på heltid och sitter inte här och skriver inlägg på sin fritid...Men jag kan ju ha fel!
Och det där är ju också en sanning.
Jag blri impad av att man faktiskt tagit sig till Intermediere tex. - för det är det iten många som gör.
Men jag blir också imponerad av en som faktiskt _kan_ släppa igenom hästens rörelser i höftleden, och då spelar nivån ingen som hellst roll.
Tror du på tomten också ? Jag har iaf slutat med det...
Om du tror att jag tänker skriva en liten lista med de användare som ska skärpa till sig så tror du fel...
Men förhoppningsvis så kanske alla är vuxna nog att tänka till lite innan de skriver sina inlägg här inne och är det en användare som man känner sig anti emot, använd ignoreraknappen eller låt bli att läsa den personens inlägg är mina råd.
God jul!
Vad tycker alla är "Rida bra" altså i ett annat perspektiv - än vinna VM och OS
Vad blir vi "impade av "
så är det INTE uttryckt. det säger "inte du Malinsky, men vissa".
Berätta mer om den ridteknik du blir impad av
Jag tolkade stämningen som mer uppsluppen än den kanske var för alla.
skämtar kanske för mycket?
Skämtar också på min egen bekostnad
Vad blir vi "impade av "