God dressyr, både skrämd och ledsen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: God dressyr, både skrämd och ledsen.

Om det hade handla om diskussioner här så skulle det inte spela ngn roll om det var en ny eller gammal som skrivit, man skulle vara mer intersserad av vad som stod - och inte hetsa upp sig över att alla inte tycker likadant, och känna sig påhoppad stup i kvarten.
Öh... ursäkta mig , men du måste prata om dig själv här va??

Mig veterligen är du den enda som stup i kvarten ska sluta skriva för alla påhopp och för att folk till slut inte sväljer dina sanningar med hull och hår utan börjar ifrågasätta och då passar inte detta madam Susan....:angel: :angel:
Nu handlar det ju mer om "vilken åsiktsgrupp som är i majoritet" och som vill stanna kvar i majoritet. Jag har inte varit här så länge - men det verkar växla lite vad som är Politiskt korrekt
.

Jag kan ju säga så här att en del människor vill så gärna tro gott om alla andra så det tar lite extra tid för dem att märka vad vissa användare går för, och det har inget med politik att göra utan är en grundinsikt som troligtvis kommer att sitta i....sorryyy...

Man kan gräva sin egen grav ganska snabbt här, bara man kommer igång, och det är väl det som du märker av....:o :o

Tappat förtroende från medlemmar och gamla "partikamrater" host host...:smirk: :smirk:

Sedan så är ju buke inte bara diskussionsforum utan också kafferep och till för det lilla bekräftelsemonstret.
Det har stora tår. Och kräver bekräftelse på egen förträfflighet annars blri det stökigt.

Javisst är det så och får de inte denna bekräftelse så säger de tack och hej och ska minsann sluta här på Bukefalos....men vad händer inom några dagar och i bland på sin höjd veckor????? Jo o då, då är de tillbaka....välkomna för min del, men borde väl ha blivit lite klokare på kuppen kan man tycka....sorgligt nog har det stigit dem över huvudet ännu mer... ja ja det blir nog bra.....bryr mig inte speciellt egentligen, eftersom den största delen av mitt liv har jag utanför Bukefalos....

Klubben för inbördes beundran kan också bli störd om konsensus rubbas.
Den klubben brukar ju sluta med jämna mellanrum här på Bukefalos...

Man kan gräva sin egen grav ganska snabbt här, bara man kommer igång, och det är väl det som du märker av....:o :o

Undrar bara om det är så att man snabbt åker ner på rangskalan bara för att man inte tycker som "ni" då, klubben som bestämmer härinne på forumet och som man absolut inte skall ifrågasätta. Diskussion är som sagt intressant, även konstruktiv kritik, men direkt sågning av folks idéer skall man nog vara ganska försiktig med om man inte vet att man har absolut rätt (fast det har väl ni). Det är ju också intressant att den som startade den här tråden har lagt ned alldeles, vilket jag förstår, det går ju inte att ha olika uppfattning än vissa självutnämnda dressyrexperter. Skall nog också försöka hålla mig lugn ett tag, för nu är jag nog också opopulär :devil:

Undrar bara om det är så att man snabbt åker ner på rangskalan bara för att man inte tycker som "ni" då, klubben som bestämmer härinne på forumet och som man absolut inte skall ifrågasätta. Diskussion är som sagt intressant, även konstruktiv kritik, men direkt sågning av folks idéer skall man nog vara ganska försiktig med om man inte vet att man har absolut rätt (fast det har väl ni). Det är ju också intressant att den som startade den här tråden har lagt ned alldeles, vilket jag förstår, det går ju inte att ha olika uppfattning än vissa självutnämnda dressyrexperter. Skall nog också försöka hålla mig lugn ett tag, för nu är jag nog också opopulär :devil:

Det är på det sätt vi vanliga dödliga har åkt ner gentemot överheten...;) ;)

Varför tror du att många av oss här nuförtiden ifrågasätter för glatta livet, allt som vi inte förstår och accepterar till hundra procent??

Jo, för att vi har lärt oss lite mer angående våra "experter" här på Bukefalos....

En del är verkligen jättekunniga, och de tål att ställas på och har vettiga svar att komma med (tack axel), sen har vi resten och det är ett sorgligt kapitel.

Det är de som blir arga och ska sluta stup i kvarten när folk inte anpassar sig i deras åsikter och uppfattningar.

Tråkigt när människor inte ska få ha sina egna uppfattningar utan alla måste följa strömmen...

Hjärtligt välkommen till Bukefalos!!! :love: :love:

Och nu har åter igen vissa användare, som jag hoppas ni vet vilka ni är, sett till att denna tråd stängs.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Ja lite spinoff på travtråden. Själv har jag sett hemska saker både i verklighet och på nätet. Innan jag skriver fakta vill jag...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: annie_cool
·
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 614
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar