F
flashlight
Sv: God dressyr, både skrämd och ledsen.
Ja, håller med ang ödmjukheten. Men jag tycker mej se något i övriga inlägg som gör att jag förstår det där lite bättre.
Jag tycker ändå man kan våga vara med, vad kan hända?? Det är ändå bara ett internetforum Jag har inte hela mitt liv och min identitet här.....även om det kan verka så när jag har gott om tid på jobbet tex......
Jag köper inte argumentet att man inte skulle våga, faktiskt.
Håller med.
Jo du det är ett råd jag ofta ger andra men sen trillar man dit själv i alla fall.
Ska skärpa mej, som sagt tidigare. Men det är lättare att ge andra råd än sej själv
Alla får vara med, men hur många vill?? Och vågar/orkar?
Jag iofs tycka att TS har en poäng med sitt första inlägg.
Att jag blir provocerad över inlägg har mera att göra med att det fattas ödmjukhet ibland.
Ja, håller med ang ödmjukheten. Men jag tycker mej se något i övriga inlägg som gör att jag förstår det där lite bättre.
Jag tycker ändå man kan våga vara med, vad kan hända?? Det är ändå bara ett internetforum Jag har inte hela mitt liv och min identitet här.....även om det kan verka så när jag har gott om tid på jobbet tex......
Jag köper inte argumentet att man inte skulle våga, faktiskt.
Jag tycker nog att alla vi dumsmurfar som faktiskt lägger in kort på oss själva, i jakt på att få tips och råd, och även låta bilder vara bas till funderingar är värda en stor eloge, i alla fall i detta gäng.....
Håller med.
FL, ett tips är att tänka på vad nyttan är för en användare att skriva ett provocerande inlägg, och bästa sättet är att ignorera
Jo du det är ett råd jag ofta ger andra men sen trillar man dit själv i alla fall.
Ska skärpa mej, som sagt tidigare. Men det är lättare att ge andra råd än sej själv