Gnälligt.

Sv: Gnälligt.

¨

Har oxå svårt att slappna av och ta det lugnt. Har alltid något som "Måste" göras. Men jag vet oxå att om det hade gällt mitt och mitt barns liv så hade kag tagit det lugnt. Finns inget som är viktigare.
Du MÅSTE ta det lugnt, där med basta! *bestämd*
Du skulle ju aldrig förlåta dig själv om det hände något...



Ditt och bebisens liv är viktigare än vilken renovering som helst...:crazy:


Jo, jag känner ju själv att vi faktiskt har valt mitt tillstånd själva. Hade jag varit bra på att säga ifrån, och om sambon hade kunnat se att jag jag behövde hjälp tidigare, så hade det nog inte blivit såhär.
 
Sv: Gnälligt.

Jo, jag känner ju själv att vi faktiskt har valt mitt tillstånd själva. Hade jag varit bra på att säga ifrån, och om sambon hade kunnat se att jag jag behövde hjälp tidigare, så hade det nog inte blivit såhär.

Det enda jag och sambon bråkade om under min graviditet var att jag sällan/aldrig bad honom om hjälp!

Han blev vansinnig när jag reste mig för att hämta något, det kunde ju han göra, tyckte han.

Men jag har sååååå svårt för att vara beroende av någon annan. JAG KAN SJÄLV! :angel:

Och kan man själv blir det extra jobbigt att be någon annan. Man ska ju bara........

Men jag fick lära mig. Det kändes jättekonstigt att "beordra" sambon att hjälpa mig med de enklaste grejor, men samtidigt så kände jag ju att det gjorde skillnad!

Så bit ihop och släpp kontrollen och BE OM HJÄLP! Du klarar det! ;)

Sköt om dig! :)

/Timsetim
 
Senast ändrad:
Sv: Gnälligt.

Snälla människa lägg dig ner och vila!! Det är ett allvarligt tillstånd att ha havandeskapsförgiftning. Jag gillar inte oh skrämmas men jag höll på att dö i detta när jag fick mitt sista barn och en nära släkting till mig dog i havandeskapsförgitning, troligen för att hon inte tog varningen på allvar. Du har ansvar för både ditt födda och ditt ofödda barn , så vila nu!! Lycka till sen med dina barn kram
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 908
Senast: Bapelsin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 551
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 369
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 962
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sämsta filmen?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp