Glömt lösenordet till mailen

Ajda

Trådstartare
En viss panik råder!
Ska byta telefon och har lyckats glömma lösenordet till min hotmail. Hotmail verkar dessutom galet svåra att få tag i och om jag förstått det hela rätt tar det minst 30 dagar för dem att "låsa upp" mailen (mycket enkelt förklarat!).

Är det bara att skapa en ny mail? Har haft den här i över 15 år så det känns sådär.

Har du inte en kontrollfråga som du ska svara på, och så skickar dom ett nytt lösenord via sms? Så gjorde jag och det tog inte många minuter.

Har du inte en kontrollfråga som du ska svara på, och så skickar dom ett nytt lösenord via sms? Så gjorde jag och det tog inte många minuter.

Nix en kontrollfråga kom som inte synkade med lösenordet! Mailen jag angett som en reservmailndit dom kan skicka lösenordet är sambons som han såklart avslutat!:banghead:
No words needed... :banghead::banghead::banghead::banghead:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 977
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 336
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 504
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud