Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Eeey! Jag är också Nordvästskåning ju - håller till en mil norr om Ängelholm och kör då och då in till just Sibirien med min Dante! Jag har till och med förevigat delar av vårt senaste besök:D

http://www.youtube.com/watch?v=NpKoPGPlzUI
http://www.youtube.com/watch?v=soNZjDn1vG8&feature=related

Skulle vara jättejättekul att hänga på - Dante blir överlycklig av att få rida ut med hästsällskap vilket det alldeles för sällan blir tillfälle till. Men jag har för närvarande honom under superstrikt bevakning på grund av mikroskopiska tecken på fångkänning, så jag har lite svårt att planera något exakt nu. (Kanske är det bara min fångparanoia men han var mycket dålig för två år sedan så risken att råka ut för det igen skrämmer skiten ur mig.) Måste dessutom vara hemma och ta emot halm i morgon eftermiddag - när på dagen är Sibirienäventyret tänkt att ske?
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

B or utanför Nässjö men vill gärna ha kontakt med nya vänner som är hästbitna;)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Jag vill, jag vill :bump: Problemet är bara att jag inte har någon häst och befinner mig långt från Skåne. Men när jag skaffar häst är jag den första att leta efter likasinnade i min landsända!
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Åååh! Tyckte mig inte se några fångteckenvarningar vid senaste inspektionen, men håller häststackarn från allt gräs idag. Ser allt bra ut i morgon så vill vi gärna ansluta!:bump:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Lillgrådis:Oj, vad kul!!:D bara ring eller sms:a om du kommer!:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Hej tänkte anmäla mig också. 21 årig tjej som bor i Bertilstorp en liten by på Österlen. Har två hästar ett lettiskt halvblodssto och en halvblodskorsning. Hade gärna hängt med imorgon ifall jag hade haft bil och mer vana att köra med släp, samt att hästen inte är tjock i sina ben. Vilket hon var alldeles nyss när jag var ute i hagen kram
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Det är bara att köra ner med bil och släp till parkeringen - så långt ner man kommer - så kan man knappast missa varandra där. :idea:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Okej, då är enda problemet kvar var vi ska mötas? :D

Spelar mig ingen roll.
Tar ni motorvägen ut så är det bättre vi ses i Sibirien eller på Erikslund.
Jag bor lite närmre Höganäs så om ni vill komma förbi mig måste ni köra "gamla vägen" ut.
Vilket som går bra för mig!
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Hej tänkte anmäla mig också. 21 årig tjej som bor i Bertilstorp en liten by på Österlen. Har två hästar ett lettiskt halvblodssto och en halvblodskorsning. Hade gärna hängt med imorgon ifall jag hade haft bil och mer vana att köra med släp, samt att hästen inte är tjock i sina ben. Vilket hon var alldeles nyss när jag var ute i hagen kram

Hej! vad kul! tråkigt att du inte kunde vara med imorron, kanske en annan gång? :)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Spelar mig ingen roll.
Tar ni motorvägen ut så är det bättre vi ses i Sibirien eller på Erikslund.
Jag bor lite närmre Höganäs så om ni vill komma förbi mig måste ni köra "gamla vägen" ut.
Vilket som går bra för mig!

Vi skulle gärna mötas på Erikslund:) skulle jag kunna få ditt nummer så att vi kan ringa när vi kör eller så?
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

*harkel*
Vill bara påminna om att det finns faktiskt glada positiva hästmänniskor bland dem som tävlar också. Och som hittar på roliga saker..:o

Min 140 kuse var jag med på gymkhanaträningen med ponnyungarna. De spöade skiten ur oss.:rofl:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

*knapplån*

Så, för de som vill med imorgon träffas vi ca 10 vid parkerigen i Sibirien.
Om någon blir sen eller inte hittar så ring till Em-Jay.
Ses imorgon! :bump:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

*harkel*
Vill bara påminna om att det finns faktiskt glada positiva hästmänniskor bland dem som tävlar också. Och som hittar på roliga saker..:o

Min 140 kuse var jag med på gymkhanaträningen med ponnyungarna. De spöade skiten ur oss.:rofl:

Klart att det finns! Vi tävlar också ibland :D jag sökte människor som inte baserar sitt häst-ägande på tävlandet (som det finns så många som gör) jag ville hitta de som tävlar(om de nu vill det) för att de har häst och inte har häst för att tävla :D if you get the point XD Själv har jag tusen andra, och viktigare, anledningar till att ha och älska mina hästar:love:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Fast jag begriper inte varför det ena skulle utesluta det andra:confused:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Åh jag höll på att dra ihop en bukeritt förra året (tror jag) men nästan alla ställde in :( Så jag avbokade allting. Det verkar så kul!

Själv håller jag till vid jönköping och skogsmullar eller tränar lite dressyr. :)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Fast jag begriper inte varför det ena skulle utesluta det andra:confused:

Ungefär som med hönan och ägget! ;) vilket som kom först?? om man först och främst vill tävla och därför skaffadr en häst eller om man skaffar häst och sen kom på att man vill tävla :) jag tycker att det är ganska stor skillnad och i min värld så utesluter de i alla fall varandra :D men det kanske bara är jag...
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Tack för senast, Stallkatten och Em-Jay med mamma! Jätteroligt initiativ och alltid lika kul att se nya Bukefalister och inte minst alla härliga hästar. Jag är gärna på igen, även om det blir någon annanstans och lite längre att köra. Har funderat över ridleden i Halland x antal gånger men aldrig blivit färdig att asa mig dit. Och upp till Hallandsåsen borde jag kunna åka betydligt oftare än som nu (=inte alls....).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 906
Senast: linnsan
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 959
A
Hästmänniskan Känns som jag måste göra ett livavgörande beslut nu.. Tar det hela från början, för fyra år sedan köpte jag min första ponny, ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 904
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp