Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Stallkatten: Wow, vad kul! då har vi ju blivit fyra stycken här i krokarna:D Ooh, vad mysigt att bada, själva har vi varit på väg till Sibirien de senaste två åren men har inte blivit av ännu:crazy: så du som kan stränderna kanske kan guida oss i sommar?:idea:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Btw, va det ingen som kanske kunde förklara för en stackars liten flicka hur man lägger upp bilder här?:cry::confused:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Här är en till, fast utan häst och ligger inne med bruten arm för tillfället så vet inte hur bra jag passar in iallafall :o finns i landskrona annars

HÄR står det hur du gör för att lägga in bilder :idea:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Stallkatten: Wow, vad kul! då har vi ju blivit fyra stycken här i krokarna:D Ooh, vad mysigt att bada, själva har vi varit på väg till Sibirien de senaste två åren men har inte blivit av ännu:crazy: så du som kan stränderna kanske kan guida oss i sommar?:idea:

Åh, jag bor ju nära sibirien :bump: Bara ett par minuter bort med transport!
Självklart kan jag guida er! Säg bara till i förväg så jag hinner skaffa barnvakt :)

Var i Helsingborg håller ni hus?
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Ojdå, vad har hänt med armen?
Krya på dig!
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Stallkatten: åh, Vad bra, det ska vi göra:D vi bor på en liten gård 5-10 minuter från centrum mellan Långeberga och Gustavslund om du vet var det är, haha, vet inte hur man ska förklara för någon som inte kan området annars:D
Fialoppan: Oj, vad har hänt med din arm? Landskrona är ju också här i trakterna, vad kul:D Om vi alla ska träffas ngn gång så kan du ju komma med i vilket fall som helst om du vill det, det var ju roliga häst-människor som söktes, med eller utan häst är ju inte det viktigaste:D fast vet ju inte om du tycker det är så kul att vara med om vi typ ska på långritt eller så XD men om det e grillning eller något?:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Här är en från Värmland. vill precis som Fjordtokan prestera för min egen skull, men inte för andras längre. Har också helt mist tävlingslusten. Mina ambitioner gäller mig och hästen.
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Precis så som det ska vara tycker jag, att man presterar för sin egen och hästens skull:D själv är jag ute min mina små älsklingar lite då och då men mest för att se vad som vi behöver öva mer på, för att få miljöträningen och såklart för den sociala biten, man träffar ju alltid mer eller mindre trevliga människor;D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Jodå... visst finns vi.. Men precis som du är inne på så är vi kanske lite anonyma eftersom vi sällan gör så stort väsen av oss.
Dessutom finns det kanske inte så många av oss på samma ort...

Själv huserar jag i Växjötrakten...

Här finns en till från Växjö!
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Ojdå, vad har hänt med armen?
Krya på dig!


Oj, vad har hänt med din arm? Landskrona är ju också här i trakterna, vad kul:D Om vi alla ska träffas ngn gång så kan du ju komma med i vilket fall som helst om du vill det, det var ju roliga häst-människor som söktes, med eller utan häst är ju inte det viktigaste:D fast vet ju inte om du tycker det är så kul att vara med om vi typ ska på långritt eller så XD men om det e grillning eller något?:D


Till er båda: Ridolycka.. Hästen stegrade och slog över. Som tur var bröt jag bara armen! Kunde fått hela hästen på mig men ja, jag hade tur.. :grin:

Em-Jay: haha ja jag kan ju springa bredvid hästarna annars, haha... :) ni kan ju alltid höra av er om ni planerar att göra nåt, skulle nog behöva träffa lite människor - jag är inte värst social av mig egentligen... :o
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Okej, då kommer här lite bilder på mina småttingar, säg till om dom tar lång tid att ladda så tar jag bort dom<3 Tack Fialoppan för hjälpen:D
Min 9 åriga Lipizzaner korsning Lipitor, fast vi kallar honom Ainar, fråga mig inte varför:D
DSC01483.jpg


två bilder från vår lilla lekstund igår, barbacka utan träns
DSC00344-1.jpg

och en fin liten bugning
DSC00316.jpg

Och lillplutten, min 5 åriga paint som jag haft sen föl<3 (länkade bilden eftersom den är ganska stor)
http://s923.photobucket.com/albums/ad72/foggy1318/?action=view&current=divkamera065.jpg
och en bild på hans lilla huvud
DSC00921.jpg


Tjaa, det var det:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Fialoppan: Oj då, inte så värst trevligt, som du sa, tur att det bara var armen:crazy: Hur gick det med hästen då? läste lite av dina inlägg i andra trådar och såg att du skaffat ny häst för ett litet tag sen, eller e det kanske jag som missat något??
Haha, ja, då får du ju motion och allt, det kan ju aldrig vara fel:D Klart! så kan vi ju inte ha det, komma ut och träffa trevliga människor lär vara bra för hälsan:D Vi lär ju snacka om det här när det blir något:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Låter kul. Tävlingsmänniska är jag inte men att träna eller hitta på andra aktiviter behövs för att få lite inspiration. jag bor också strax utanför Helsingborg
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Patrik_citrus: Oj förlåt, såg inte din kommentar igår:S Örkelljunga ligger väl inte så långt från helsingborg? haha, geografi är inte precis min starka sida:D
Bella99: Vad bra:D vi börjar ju få ihop ett helt gäng här nu:D har du hästen i helsingborg då eller?:)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Oj då, inte så värst trevligt, som du sa, tur att det bara var armen:crazy: Hur gick det med hästen då? läste lite av dina inlägg i andra trådar och såg att du skaffat ny häst för ett litet tag sen, eller e det kanske jag som missat något??
Haha, ja, då får du ju motion och allt, det kan ju aldrig vara fel:D Klart! så kan vi ju inte ha det, komma ut och träffa trevliga människor lär vara bra för hälsan:D Vi lär ju snacka om det här när det blir något:D

Hade honom på foder, ägaren kom och hämtade honom 2 veckor efter olyckan eftersom han hade blev ohanterbar :crazy: gick mest på bakbenen eller slet sig, han var en fara för andra helt enkelt.. fick ett sms idag att han är såld ..

haha ja men det är bara att höra av er när/om ni planerar nåt :)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Partik_citrus: Nej absolut inte, det är ju jätte bra:D
fialoppan: Jaha, tråkigt men det var kanske bäst så :crazy: kanske var "person kemin" som inte riktigt stämde?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 906
Senast: linnsan
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 959
A
Hästmänniskan Känns som jag måste göra ett livavgörande beslut nu.. Tar det hela från början, för fyra år sedan köpte jag min första ponny, ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 904
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp