Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Jaha, tråkigt men det var kanske bäst så :crazy: kanske var "person kemin" som inte riktigt stämde?

Ja du inte vet jag.. :/ well nu är det väl bara att se framåt egentligen och hoppas på en ljusare hästframtid :)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

ja jag har henne utanför vallåkra så det är väl i nästan i helsingborg. Skulle vara kul att komma iväg på något kul nu när det börjar bli vår. har ni bra förlag på ridvägareller något?
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Men jag är kanske inte så roliga, kan inte rida (ännu) :(
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Halloj..

En Närking här..

Islandsryttare som bor i östra närke..
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Hej allihopa!
Var finns alla ni underbara hästmänniskor som bara vill umgås, träna och ha kul med sina hästar utan massa krav att komma ut på tävlingar och prestera? :

Här är jag :P Fast jag bor in Dingle :D En liten byhåla i bohuslän, Dingle finns inte på karta men kanske om ni kollar på eniro :bow: Annars får ni söka på munkedal, om ni nu undrar vart Dingle ligger :idea:

Jag har ridit sen jag va typ 3år jag är nu 14år. Jag älskar hästar håller på att skaffa en foderhäst. Jag har tävlat 1234567890 st clear rounder och 1 klubbmästerskap, Jag är så j*vla stolt över den enda riktiga tävlingen för jag kom 4!!! *happyface* I och för sig så va vi bara fyra stycken som tävlade, men det har jag nästan glömt och nu är jag istället stolt, Fast det va nog hösten 2007, då red jag b-ponny


Nu är det 2010 och jag har gått över till storhäst...Jag älskar det egentligen men ibland saknar man verkligen den där tiden då man galopperade runt med sin ponny :love:

Jag gillar att träna och kanske tävla (mkt clear round) men det är ju underbart att rida i skogen med :love: man kan ju faktiskt träna i skogen och på gärden osv


Någon mer som vill höra resten av min historia? Hahah Nobel priset till den som orkade läsa min fantastiska historia


Någon mer som bor i Dingle/munkedal/hällevadsholm området som vill ta en ridtur till sommaren eller när jag skaffat en häst? (A)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Fialoppan: Ja, absolut, det är ju bara att satsa igen, men kanske ska satsa på en lite lugnare häst så att det inte blir fler olyckor XD

Bella99: Jaha:) visst börjar man verkligen längta efter att det ska hända ngt nu när all snön töat bort:D jag kan ju ridvägarna här i helsingborg (runt om kring HFRK och så) men vet inte om dem är så värst roliga, mest grusade stigar som går lite varstans, men tjaa... det är iallafall väldigt bekvämt när det är blött i marken och hästen har skor:D

Patrik_citrus: inga problem för min del, som jag sa till Fialoppan så kan man ju alltid vara med som fotfolk:D vem vet, du kanske lär dig ett och annat av att bara vara med?;D

Cress och Rubynight: Hmm, vad jag vet så är både Närke och Bohuslän typ i andra änden av sverige, men mina geografi-kunskaper är ju inte att lita på XD så kan väl isåfall bara önska er lycka till och hoppas på att ni hittar någon annan här som bor i närheten av er:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

jo jag tror det och sen så ska jag börja gymnasiumet till hösten och där kanske man kan flörta sig in hos någon som kan lära en :D :bump:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Jag är bara ute efter och umgås och ha kul med mina ponnyer. Sen jag fick barn får man uppskatta då man kommer ut med hästarna. Jag tar lika gärna en skogspromenad med hästen som att jag rider den. Jag bor i Blekinge.
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Patrik_citrus: Jaha:) ska du gå ridgymnasium då eller satsar du på vanligt?:D

vicsan: tjaa, Blekinge är väl också en bra bit iväg?:S tyvärr, verkar finnas en hel del folk längre upp :crazy: men jaa, om du känner för att ta dig ner hit är du, och alla andra som vill förståss, alltid välkommna:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Här har du en glad och positiv tjej från Blekinge:D

Visst är det kul att tävla och prestera men lugna ,sköna skogsturer är aldrig fel det heller:)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

det blir jordbruk med naturvetenskap på bollerup, mest troligen :D :bump:
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Ja, absolut, det är ju bara att satsa igen, men kanske ska satsa på en lite lugnare häst så att det inte blir fler olyckor XD


haha kan bara hålla med på den punkten :) mamma vill att vi ska skaffa shettisar nu istället (hon är hästrädd men vill inte erkänna det :grin:) eftersom att en sån liten kan hon aldrig bli rädd för - enligt henne själv.. :idea:

fast så kommer vi till biten som kallas ridning.. och nog för att jag är liten men så liten är jag inte att jag kan/vill rida runt på shettisar! (157 lång, ~43 kg, 18 år) nåja, får se hur det blir :)
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

_Amazing_: Precis det jag menade!!:D

Patrik_citrus: Jaha, vad kul!:D

fialoppan: Haha, jaa, inget ont mot shettisar men kanske inte den smidigaste ridhästen om man är 18 och kanske vill utvecklas lite med sin ridning XD
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Jag känner att jag passar in ganska bra här haha :D är 20 år och bor i värnamo, tävlar lite på klubbnivå i dressyr. Har två hästar, ett 18 årigt pensionerat halvblod som är under igångsättning och en "ponny" på 151 som jag har till allt möjligt (dressyr, hoppning, körning, voltige osv).
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Lånar lite och undrar om det inte finns några i Örebro med omnejd som också kanske kan tänkas träffas och hitta på saker med våra hästar tillsammans.
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Bor 3 mil fr Munkedal fast åt fel håll :mad: Nästan rätt ut i skogen finns jag. Synd för jag har ingen att rida med jusst nu. Hela stallet är fullt i unghästar så jag och pållan är helt själva :(

Varit mycket i Dingle och tränat. Bla löshoppning med min förra pålle. Fin anläggning.
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Här är ytterligare en från Jönköping! :D
Har inte så många ridkompisar, skulle vara kul att få fler!
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Välkomna till denna lilla tråden all ni nya!!:D

Vet att det är lite sent påkommet men tänkte iaf bara medela all vi, Stallkatten, jag och min kära lilla mor ska en runda till Sibirien imorgon (Söndag) och rida lite så om det är någon som ser det här innan dess och är intresserad av att komma med så kan ni skriva det i tråden/PM:a mig eller sms:a mig på 0706-127520:D
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Ah, en till Umebo, trevligt trevligt!

*kl*
Har en 16-årig bruksnordis som tränas i princip uteslutande i skogen. Har dom senaste 4 åren ridit/kört på bana 9 gånger. Hästen känns tryggare i skogen än på banan! Tränar mest dressyr. Just nu längtar jag bara efter att få komma upp på hästryggen igen. Har inte ridit sen i februari, väntar barn i princip vilken dag som helst.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 906
Senast: linnsan
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 959
A
Hästmänniskan Känns som jag måste göra ett livavgörande beslut nu.. Tar det hela från början, för fyra år sedan köpte jag min första ponny, ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 904
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp