Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Välkommen Westernponny! Blir samma här, inte mycket ridning i det här vädret, är ju stenhårt överallt! Gör ju inte saken bättre att jag sabbat skuldran och kanske revebenen så högerarmen är ganska obrukbar och någonform av ansträngning är inte att rekommendera... Då har man tur att man är van att rida på en hand ;)

Vad bra, då är det inte bara jag som kommer sitta på ett krutpaket :D ååh, jaa, gör det!
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Hej här är en från göteborg :)

Har ett Newforeststo på 21 år och en tinkervalack på 3år :love:

Nettizen
 
Sv: Glada Possitiva Hästmänniskor Sökes!

Tycker det är lite dålig fart i den här tråden ;)

Nu har jag fått bytt medryttarhäst till två andra, som båda säkert skulle kunna få sig en åktur om det blev någon träff någonstans. Däremot har jag varken transport eller kunnighet att köra en :p

En av hästarna är en norsk kallblodstravare som det är tänkt att jag ska rida distans med när vi tränat upp konditionen en aning. Ett riktigt krutpaket!
Den andra är ett halvblod, inte lika mycket krut i henne, men hon har åtminstone kondition för flera timmars ridpass.

Ska se om jag kan slänga upp bilder efter helgen.


Hur går det för er andra?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 906
Senast: linnsan
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 959
A
Hästmänniskan Känns som jag måste göra ett livavgörande beslut nu.. Tar det hela från början, för fyra år sedan köpte jag min första ponny, ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 904
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp