Gissa tävlingsplatsen

Sv: Gissa tävlingsplatsen

Och din bild Soke...

12504794.jpg

Detta ÄR Trossnäs :love:

(som Nova redan skrivit)

*KL*

Många nya bilder. Här är två gamla godingar :idea:

1. Var? År? (Det är ett SM)
2. Vems rygg syns på bild1?
3. Ekipage? Bild 2 ska ni kunna!!!

Bild 1
ft772.jpg

Bild 2
ft77.jpg

*kl*

det börjar bli OORDNING i tråden, kan ni hålla er till reglerna och inte posta bilder i tid och otid.

Herregud hur skall det gå när nya TR kommer om ni inte ens kan hålla ordning på reglerna i denna tråden :devil:

Jo ser ni... nu är tanten med. För i den pölen har jag badat:angel: om det är Gärds :rofl:

Då borde ryggtavlan tillhöra Idasagare

På bild nr 2 gissar jag Anna Nilsson - Leading Lord

Fel uppfattat om ryggtavlan, trodde ni menade på ryttaren på bild 1, självklart måste det vara Krister Lind med lila hår (och utan blå dunjacka)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Nota
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 212
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte