Gissa tävlingsplatsen

Sv: Gissa tävlingsplatsen

Är det Ljuslingsbacken eller Kultomten?

Nä, Skövde "på riktigt" va? Det borde jag kännt igen :angel:

Himla bra terrängbana, synd att de la ner :cry:

(sen var det väl lite si och så med framridningar och parkering halvvägs till Töreboda... men va f...n! lite får man tåla)

in med en bild så jag kan få gissa rätt någon gång ;)
jag känner att jag ligger lite efter er andra i geografiska kunskaper - attsingen! :p

näää jag börjar fundera på vad vi egentligen lärde oss! jag vet ju inte nånting vart bilderna är ifrån!
tror ni lärarna + eleverna skulle godta praktisk utbildning som tex att åka runt på fälttävlingar lite mer? ;)
det låter som en fantastik läroplan, tycker jag! :angel: :idea:

näää jag börjar fundera på vad vi egentligen lärde oss! jag vet ju inte nånting vart bilderna är ifrån!
tror ni lärarna + eleverna skulle godta praktisk utbildning som tex att åka runt på fälttävlingar lite mer? ;)
det låter som en fantastik läroplan, tycker jag! :angel: :idea:

Så har i alla fall mina ungar lärt sig Sveriges (och föralldel Europas) geografi. Dotter har suttit i passagerarsätet med skolböckerna och kan nu lära sina lärare var Vä, Bunge, Tranemo, Ö.Tollstad, Vessigebro, Kvinnersta, Garphyttan, Sämsholm, Brandstorp, N.Åsum, Dagstorp, Skurup och Annelöv ligger :angel:

hihi :D mina föräldrar och jag kan betydligt mer om sveriges avlånga land sedan jag började tävla :p men för att hänga med i denhär tråden måste jag nog tävla flera decennier till ;) :devil:

Då får "den handikappade tanten" försöka.... 2007 är året

Äsch det gick inte.....

Nä, så enkelt skulle det inte va.... :angel:

(däremot försökte jag sätta in bilden från min mapp här, därav Hofors...)

Jag som tyckte denna tråd var så skoj - nu tar jag mig friheten att lägga in en bild! ;)

Från 2005 (när jag faktiskt var född! kanske ni gamla tanter redan var senila då, jag är osäker! :rofl::D)

18121_1179773506.jpg

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Nota
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 212
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V