Gissa tävlingsplatsen

Sv: Gissa tävlingsplatsen

*kl*

det börjar bli OORDNING i tråden, kan ni hålla er till reglerna och inte posta bilder i tid och otid.

Herregud hur skall det gå när nya TR kommer om ni inte ens kan hålla ordning på reglerna i denna tråden :devil:

Nova rättar genast in sig i ledet...livrädd för repressalier annars..:eek:

Jo ser ni... nu är tanten med. För i den pölen har jag badat:angel: om det är Gärds :rofl:

Då borde ryggtavlan tillhöra Idasagare

På bild nr 2 gissar jag Anna Nilsson - Leading Lord

Härligt! Din korrigering av ryggtavlan var helt rätt. :rofl:
(minimotorcykeln minns du den?)

Ryttaren på bild 1 är Krister Svensson & Tetita 3:a på SM och Anna blev 1:a. 1977
Notera deras fina hjälmar. :love:

Bettibets: Var du med det året? Har flera bider på ryttare som badade.. snacka om vattenhinder jmfrt med dagens små saker.

Ang ordning. Denna nyhet känns konstig men jag ska försöka finna mej i ledet. Fast visst var tidigare problemen lösta? :D

KL

Men eftersom Betti är bildhandikappad så smyger jag in en liten en iaf...

Från 1998 om jag inte minns helt fel!

Princehoppar.jpg

Tack för att du hjälper tanten ;)

Jag får väl slänga en gissning, du gillar ju Boxholm så då kör jag den :p

Idasagare: Jag red inte SM så om de inte hade nån mer tävling -77 så måste det varit -76 (Anna och Leading Lord vann iallafall då också)

ÄH! -98, då var jag ju knappt född :smirk: :p

typiskt, samma visa varje gång man ska tävla med er gamlingar :devil: :angel:

Tack för att du hjälper tanten ;)

Jag får väl slänga en gissning, du gillar ju Boxholm så då kör jag den :p

Idasagare: Jag red inte SM så om de inte hade nån mer tävling -77 så måste det varit -76 (Anna och Leading Lord vann iallafall då också)

1976 red jag b-ponny :D
Har inga bilder från det året

jag får stå ut tills vidare, jag vet ju att min fördel kommer på hästryggen där jag är smidig och ung i kroppen :smirk:
och när man inte fått barn är man ju lite tuffare också. vad vet jag - bara som jag hört :angel: :devil:

Quigley är den som geografiskt kommit närmast i sin gissning men nej, det är inte Bränntomt.

jag får stå ut tills vidare, jag vet ju att min fördel kommer på hästryggen där jag är smidig och ung i kroppen :smirk:
och när man inte fått barn är man ju lite tuffare också. vad vet jag - bara som jag hört :angel: :devil:

Nej, det är inte sant.:angel::angel: Du är inte smidigare än jag...det är bara en illusion! *skrattar så jag trillar av stolen*

Vad det gäller tuffheten så kom igen bara lilla flicka...finns inget tuffare än att ligga på ett förlossningsbord så att hoppa lite terränghinder därefter är rena barnleken!:devil:

Nej, det är inte sant.:angel::angel: Du är inte smidigare än jag...det är bara en illusion! *skrattar så jag trillar av stolen*

Vad det gäller tuffheten så kom igen bara lilla flicka...finns inget tuffare än att ligga på ett förlossningsbord så att hoppa lite terränghinder därefter är rena barnleken!:devil:

:rofl:
....förutom att du har ett barn att komma tillbaka till efter ritten ;)
Har hört att 95% av alla "mammor" vänder innan de ens hunnit till startfållan, vet inte om det stämmer? :devil: Själv är jag fortfarande så ung att jag inte förstår det farliga i denna sport :D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Nota
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 212
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V