Gissa tävlingsplatsen

Sv: Gissa tävlingsplatsen

Aha :idea: tyckte jag kände igen det. Så trevligt såg inte det hindret ut när jag red där :p

*KL*

Hittade denna blden i egna samlingen. MIN copyright :devil:

vem.jpg

År 2005 tror jag visst det var

Jag tänkte oxå säga gärds med tanke på stenmuren men så tänkte jag att det verkade enkelt :p

mm det är han och...
jag är inte fotograf :o
utan det är Tilda som ääääälskar den hästen

Haha, ja han är härlig. Men jag kände inte igen stjärnen. (Jag rider en som ser nästan exakt likadan ut, han är på avataren <---. Lika stor också...passar mina pygmében jättebra. :D)

Haha, ja han är härlig. Men jag kände inte igen stjärnen. (Jag rider en som ser nästan exakt likadan ut, han är på avataren <---. Lika stor också...passar mina pygmében jättebra. :D)

har Rocky stjärn? *minns inte*
kan vara han med... vet att han startade där

men visst hade Rocky mindre
det är G

Senast ändrad av en moderator:

Det hade han nog iofs, men han är betydligt ädlare/mindre & även mörkare. Så jag röstar på G. ;)
Vi hade 4 med oss & någon av de andra 2 gangstrarna är det inte. De känner man ju igen. :love:

Det hade han nog iofs, men han är betydligt ädlare/mindre & även mörkare. Så jag röstar på G. ;)
Vi hade 4 med oss & någon av de andra 2 gangstrarna är det inte. De känner man ju igen. :love:

Näe det va Gaston eller hur och visst menar jag Tiarp - SM-helgen... Minns hysteriskt mycket broms och andra flygfän... suck

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Nota
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 212
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst