Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fy satanMin labbe åt inte bara bajset utan även den klumpbildande sanden när han "hjälpte" mig att städa kattoan. Kan ju säga att hans skitar såg rätt spännande ut sen
Ja, vi avvaktar med det där med hund, va?@Milosari Nä fy fan! Alltså fy för hundar. Urk. Dom ska va bra jäkla söta för att kompensera för sånt där .
Jag har typ.. skvallertränat på bajs Något skvallerträningsinspiererat i alla fall. Körde inkallningar så fort de ens tittade på bajs och belönade, sedan blev det "vardagsfotgående" förbi bajshögarna tills det inte längre behövdes.Du får nog komma hit och lära mina hundar att låta bli bajset. Favoriten här är kattbajs som de hittar i buskarna. SÅ jävla äckligt. Alla mina fyra hundar har ätit bajs och jag har inte lyckats lära någon av dem att låta bli det. De kan cirkuskonster på hög nivå, de jagar inte, går inte fram till andra hundar eller människor och är allmänt väluppfostrade. UTOM när det kommer till det där bajsätandet då. Så kommer du till Skåne får du väldigt gärna bo här några dagar
Ja gud ja!Ja, vi avvaktar med det där med hund, va?
@Milosari Nä fy fan! Alltså fy för hundar. Urk. Dom ska va bra jäkla söta för att kompensera för sånt där .
Han har ätit människobajs också. Mamma och lillebror passade honom en helg och passade på att åka till skogen. Lillebror blev bajjenödig där ute i skogen. Hunden tyckte det passade att städa där med...Ja gud ja!
Fler skäl att låta bli:
* Jag slipper masa mig ut i dåligt väder för att rasta djur
* Jag slipper böket med en valp (seriöst, dom är söta men fy vilket jobb!)
* Jag slipper böket med att behöva fixa hundvakt när jag ska resa
men främst:
* vissa av dem äter bajs?!?! och kattsandsklumpigt bajs!
Han har ätit människobajs också. Mamma och lillebror passade honom en helg och passade på att åka till skogen. Lillebror blev bajjenödig där ute i skogen. Hunden tyckte det passade att städa där med...
Å andra sidan:Ja gud ja!
Fler skäl att låta bli:
* Jag slipper masa mig ut i dåligt väder för att rasta djur
* Jag slipper böket med en valp (seriöst, dom är söta men fy vilket jobb!)
* Jag slipper böket med att behöva fixa hundvakt när jag ska resa
men främst:
* vissa av dem äter bajs?!?! och kattsandsklumpigt bajs!
Å andra sidan:
Han har ätit människobajs också. Mamma och lillebror passade honom en helg och passade på att åka till skogen. Lillebror blev bajjenödig där ute i skogen. Hunden tyckte det passade att städa där med...
Men fy så vidrigt!Han har ätit människobajs också. Mamma och lillebror passade honom en helg och passade på att åka till skogen. Lillebror blev bajjenödig där ute i skogen. Hunden tyckte det passade att städa där med...
Har man otur så får de in en bit av tungan i ens egen mun
Innan jag skaffade hund så trodde jag det äckligaste var det som sabbar känslan av en galopptur på en sommaräng, dvs att man ofrivilligt sväljer en fluga. Men när man ofrivilligt fått en tungkyss av sin hund så inser man att det finns en nivå till på äckelskalan.
Men när man ofrivilligt fått en tungkyss av sin hund så inser man att det finns en nivå till på äckelskalan.
Nu blir väl alla jättesugna på att skaffa hund
Precis vad jag just tänkte, du är en bra ambassadör härNu blir väl alla jättesugna på att skaffa hund
Jamen faktiskt! Fick en bild på en URSÖT jävla jycke från min kille, nån hund som behövde adopteras (obs inte spansk gatuhund el dyl) så jag är tacksam att @Milosari dundrade in med sina historier och fick mig på andra tankar .Precis vad jag just tänkte, du är en bra ambassadör här