Gissa rasen tråd?:)

Sv: Gissa rasen tråd?:)

Superstressad till jobbet, lägger ut den svåraste hittills *host*. Gnist får inte gissa..:D Fast du kanske vill rätta om någon gissar rätt, annars får ni hålla tillgodo med svar tills 07.00.:angel:

Jupp, fast stavningen var lite galen ;)

En shipperke är det, så du får slänga in en ny gissningsbild..

Så det kan gå :D

Har inte så många hundbilder så jag slänger upp den här:
8565410.jpg

oo jag vet!! det är ju en sån där... bearded collie??
eller nått sånt som är nerklippt ^^ :p

nu har dte gått lååång tid och ingen bild - så då tar jag mig friheten att lägga upp en ras istället. så det blir nån fart på tråden! kan vi inte bestämma en tid??

vad är det för ras??? :d
12662379.jpg

Blandras? Såg lite ut som en husky på ryggen men lite collie aktig i ansiktet, fast uten den långa nosen... Nu måste jag vara helt virrig :P Eller? :confused: Vi gissar helvilt på husky /collie

Tror inte att de skulle va med blandraser i denna tråd.
Jag har hjärnsläpp kan inte komma på rasen men jag tror de är nå terrier aktigt =)

Nu har jag kollat igenom alla raser jag inte vet hur de ser ut på skk o jag hittar ingen som stämmer på din.

Möjligen norsk lundehund eller en hälleforsare.. men då stämmer inte öronen o pälssättningen även om hunden är ung.

Jag blir knäpp på denna bild :confused:

Nu vet jag men kommer inte på namnet =)
Nu måste ju du berätta för oss!

Nu har jag kollat igenom alla raser jag inte vet hur de ser ut på skk o jag hittar ingen som stämmer på din.

Möjligen norsk lundehund eller en hälleforsare.. men då stämmer inte öronen o pälssättningen även om hunden är ung.

Jag blir knäpp på denna bild :confused:

haha !!! fortsätt fundera en stund till! :D

Nu vet jag men kommer inte på namnet =)
Nu måste ju du berätta för oss!

nääää.. :p några fler måste ju få gissa. förklara vilken hund det är då så kanske jag kan hjälpa dig..

kan ge er två ledtrådar! hunden är bara 6 månader på bilden. och det är en "kuggis"... :devil:

kom igen nu!!!! :bump:

Hör verkligen det där huvudet hemma på den där kroppen???:crazy:
Hur stor är hunden, kan inte ens bestämma mig för om den är liten eller stor..?
Men huvudet... Om öronen åtminstone stått upp men....
Jag kommer inte att kunna sova inatt... kommer att vara gråhårig imorrn..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 124
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 452
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 067
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka