Gissa rasen ? :P

I

Idrus

Gissa rasen på min blandras kanin. Vem är bäst på kaniner ? :angel: :)

2_67756.jpg

Sv: Gissa rasen ? :P

:love: ingen aning om vad det e för ras men den va juh hur söt som helst..:love:

Jag har inte alls särskilt stor koll på kaninraser men gissar väl på belgisk jätte och dvärgvädur då, bara för att gissa på något. :p

För övrigt måste jag säga att det var en av de sötaste kaniner jag sett! :love:

:crazy: jag tror dvärg vädur men kan inte komma på en till ras som kan finnas i den, är inte så inne på kaniner

men en otroligt söt liten sak :love: :love: :love:

:love: :love: :love: Shiit vad gullig.. :rofl:

Kanske en Dvärgvädur och Löwen/lejonhuvad.. ?? ;)

Jag har inte alls särskilt stor koll på kaninraser men gissar väl på belgisk jätte och dvärgvädur då, bara för att gissa på något. :p

För övrigt måste jag säga att det var en av de sötaste kaniner jag sett! :love:

Stoort fel :rofl:
Tackar tackar :love:

Hm, påminner lite om mina korsningar mellan dvärgvädur och hermelin. Men tycker ändå det ser ut som det är någon annan ras i... *funderar* Kan det vara lite dvärghare i henne?

en ledtråd är att det är hermelin i henne. Resten har ingen utav er kommit på :rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 071
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 194
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar