Gissa pappan

Poisonous

Trådstartare
Man lägger in en eller ett par avkommors namn som kan kopplas till pappan på något sätt.
Den som gissar rätt får lägga in nästa namn.
OBS; inget googlande eller blupande ;)

Börjar lätt:

1999 Kwait Good
2002 Quick & Easy (SWB)
 
Sv: Gissa pappan

Måste man gissa rätt på båda?

Quick & Easy gissar jag att Quite Easy är pappa till
 
Sv: Gissa pappan

meen vad seg jag är :P helt uppenbart egentligen :P

oki då är ledtrådarna

1992 Cougar boy

1999 Sunset Beach
 
Sv: Gissa pappan

Grange Flynn Sparrow! Kom på vem pappan var men fick kolla upp vilken ras det var, connemara! :)

Gissa pappan på dessa två, inte födda i Sverige men pappan var godkänd för svensk avel också.

2008 Cinnamon's Tambourine
2009 Dos Tambour
 
Sv: Gissa pappan

Eftersom ingen verkar komma på svaret - det var new foresthingsten Park's Tambour jag var ute efter! :)
 
Sv: Gissa pappan

Antar att man får börja om på nytt då? :)

2009 Coreograph
2009 Balousconi Flowerfield
 
Sv: Gissa pappan

Balougraph. Men det visste jag enbart för att jag står i samma stall som Coreograph :p en riktig gosegris.

Någon annan får komma med ny hingst :o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 049
Senast: MML
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 861
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 432
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp