NoppRobin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NoppRobin?
Nu fick jag en idé. Magdalena Andersson?Ledtråd: En relativt populär svensk kändis
Vad tror ni om denna? Svensk artist som sjunger mycket bra och varit med i lite olika tv program osvDenna borde väl ändå vara lite klurig. (Också en säker bildkälla). Vem är det? En svensk artist!
Visa bifogad fil 104612
Ser ut som Reneé NybergKastar in en till ni kan gissa på, eftersom jag spammar tråden så mycket! Vem: Visa bifogad fil 104638
Gissar på Molly Sandén men tror kanske inte det är hon. Söt unge iafVad tror ni om denna? Svensk artist som sjunger mycket bra och varit med i lite olika tv program osv
Rätt kategori men ändå fel!Ser ut som Reneé Nyberg
Det kan det nog vara va?Nu fick jag en idé. Magdalena Andersson?
Nej det var fel!Gissar på Molly Sandén men tror kanske inte det är hon. Söt unge iaf
Tilde de Paula?Rätt kategori men ändå fel!
Denna är klurig. Kan vi få nån mer liten ledtråd kanske?Denna borde väl ändå vara lite klurig. (Också en säker bildkälla). Vem är det? En svensk artist!
Visa bifogad fil 104612
Yes det var rätt!Tilde de Paula?
Är av lite ”större” modellDenna är klurig. Kan vi få nån mer liten ledtråd kanske?
Stämmer!Nu fick jag en idé. Magdalena Andersson?
Och mer ledtrådar: har två efternamn.Är av lite ”större” modell
Kan det vara Sarah Dawn Finer? Hon har sådär vansinnigt vacker utsrålning som det lilla barnet på bilden harOch mer ledtrådar: har två efternamn.
Ja det är helt rätt! Bra!Kan det vara Sarah Dawn Finer? Hon har sådär vansinnigt vacker utsrålning som det lilla barnet på bilden har