gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Oj, ska jag lägga in en ny bild nu då? Jag har ju bara kort på gamlingar. Och hur gör man för att få in en bild..? Jag ska testa.

Asch, jag förstår inte hur man gör när man lägger upp bilder. :o
Jag kommer inte på något annat sätt än att lägga upp en bild på min blogg. Följ länken så kommer ni dit och bilden på hästen och kusken ni ska gissa är längst upp. OK? Det är jättesvårt om man inte var med i gamet för så där 10 år sedan. Ledtrådar; Elitloppsdeltagande (en liten, liten kort stund...) Tiburson. www.conversationpiece.blogg.se (Där kan ni också se min fina leksakshäst med samma namn.)

OT.....Har DU haft Klarabella Pellini ?

Är det den Klarabella du menar på din sida....Jag har haft henne som konvalecent för måååånga år sen :love: och hon är en av de hästar som fastnat i mitt hjärta :love:

OT.....Har DU haft Klarabella Pellini ?

Är det den Klarabella du menar på din sida....Jag har haft henne som konvalecent för måååånga år sen :love: och hon är en av de hästar som fastnat i mitt hjärta :love:

Men, vad roligt! Det var när hon fanns i Goops träning då, förstår jag?
Ja, Klara och jag har hållit ihop länge. Vi träffades första gången hos Norberg när hon var ettåring och sen har hon blivit som en del i livet, på något sätt. Hon är fortfarande kvar hos mig för "köparen" har inte dykt upp. Och inte är jag jätteledsen för det, precis... Det är en häst som har betytt mycket i mitt liv och jag har svårt att göra mig av med henne. Men tiden räcker inte till, jag har tre hästar utöver henne som ska tränas och jobbar heltid. Och jag inte råd att betäcka henne år efter år. Känns det igen av någon?

Ingen som vill överta ett fint fölsto? ;)

Senast ändrad:

plättlätt ju :angel: .Ska vi höja svårighetsgraden lite?
gta.jpg

Sorry,tänkte inte på det.....:o ;)
Lägg in ny bild du,kan ju inte.

kan inte ajg få lägga in en bild snäääällla?

Det är bildfrågan i ronden! & jag vet inte hästen men kusken!:smirk:

jag tycker det är fusk att göra så här och hur ska du veta om vi svarar rätt eller inte? :devil: men jag svarar vad jag tror iaf:

Happy Zoogin & Peter Buhlér :cool:

jag tycker det är fusk att göra så här och hur ska du veta om vi svarar rätt eller inte? :devil: men jag svarar vad jag tror iaf:

Happy Zoogin & Peter Buhlér :cool:

Bara en sån sak.Jag bestämer vi diskar Rammsteins bild :cool:

Den här ska väl i alla fall vara svår!Eller jättelätt :angel: .

gta2.jpg

barbaras courage eller hur det stavas! och Kajsa!

Ja okej då,en pinne ner för mej,ett g i raden=)

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 522
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama