gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Jag vill ha ett pris..:D

återkommer med bild

21272894.jpg

I avvaktan på ledtråd så vill jag bara tacka Spanarn för priset!

För det första såg jag ut som en hel bungalow i bastkjolen. Fick hindra ett par turistande Thailändare att ta skydd där under vid ett regnoväder här på västkusten!

För det andra är jag helt mörbultad efter att ha svängt runt med Den Glade Värmlänningen.
Salsa var inte riktigt hans grej..

Åter till bildgåtan. Det är väl Melander him self som sitter där bak och Luddevisslar i a f? Själva kropphållningen påminner annars om Kihlströms..
Hästen har en vacker ansiktsprofil, jag får fundera på vem det kan vara medan jag dammsuger..

nj kan ju inte ge ledtråd, men ni är hästen på spåren..;)

Arnies Sensation?

Tekniskt fel på STC så jag kan inte kolla färg osv..

Ujujuj, det var inte min mening att du skulle få besök under kjolen (inte av en thailändsk familj iaf :o). Som kompensation för det lilla missödet skickar jag ett par skor med stålhätta, stl 43 (så att de passar dina stackars uttrampade fossingar).

Med mitt djupaste deltagande,

Eder spanare

nix,ni har varit nära hästnamnet några inlägg före, fan nu blev det nog lätt..:)

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 519
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 630
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama