Gissa djuret!

golden_tinka

Trådstartare
Vad tror ni döljer sig bakom denna håriga rumpa?;)
IMG_1141-1.jpg

Sv: Gissa djuret!

hmm... jag som va säker på att jagskulle gissa rätt :mad: :angel: :p
Men... då gissar jag på.... humm... nä jag har idetorka... kommer inte på nått att gissa på .... snälla sääääg!! :p

Så underbart söt! Tänk om de var så små och söta hela tiden:love:

Men jag tycker iofs att den rasen är jättesöt som vuxen också, med sin lugg:love:

Vi ser inte rasen så ofta, så när vi väl lyckas göra det så måste vi stanna bilen och fota lite!

Har hört att de är svåra att få tama. Är det så?

Den enda som är tam på det här stället är mamman till kalven som min kompis födde upp på nappflaska, då dens mor inte ville ha henne!
Dom övriga i flocken är inte tama för fem öre, om det beror på rasen lr på att ägaren vet jag inte....:crazy:
Den lilla kalven är trots sin tama mamma livrädd för människor... men et skall det nog bli ändring på...;)

Jag gissade på en hel del olika djur innan jag skrollade ner och tittade.....alla gissningar var fel :D

Helt otroligt söt :bow:

Det ser ut som en tiger eller lejonunge =S Hihi
Var det de??

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar