Gillar du koriander?

Gillar du koriander?

• Ja

Röster: 122 57,8%
  • Nej

Röster: 89 42,2%

• Antal omröstningsdeltagare
    211
  • Omröstning stängd .
Avskyr bland det gräsligaste som finns. Visste inte att jag avskyr koriander. Odlade i trädgården, tog sig bra. Stank så vedervärdigt i hela trädgården så jag var tvungen att dra upp varenda planta och slänga. Så nej, gillar inte!!

Nej egentligen tror jag inte att jag gillar den speciellt mycket men jag äter den ändå eftersom min särbo har den ofta i mat.
Har funderat ett tag på om jag kanske kan vänja mig vid den till slut.

Åh, jag älskar koriander! Försökte odla själv från frö, men smaken var inte alls lika intensiv som köpe-koriandern, jag blev så besviken. Till sommaren ska jag spara plantorna från affären och försöka driva dem vidare istället.

Underbara koriandern/cilantron!

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Hemmet Jag har ju några hus som jag hyr ut och då behöver jag fixa till så att det blir attraktivt för andra än mig själv. Jag gillar glas...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 153
Mat Sista tråden var från 2021, så mkt kan ha hänt sedan dess. Så, förslag på BRA mat i Malmö, inte allra dyraste prisklassen, önskas :bow...
Svar
11
· Visningar
471
Mat Jag är absolut en äggvåfflaperson har jag förstått. Gillar de lite mer mjuka och matiga våfflorna, och tycker att frasvåfflor lätt blir...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
2 887
Senast: sthu
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
878
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar