Gillar du koriander?

Gillar du koriander?

• Ja

Röster: 122 57,8%
  • Nej

Röster: 89 42,2%

• Antal omröstningsdeltagare
    211
  • Omröstning stängd .
Avskyr bland det gräsligaste som finns. Visste inte att jag avskyr koriander. Odlade i trädgården, tog sig bra. Stank så vedervärdigt i hela trädgården så jag var tvungen att dra upp varenda planta och slänga. Så nej, gillar inte!!

Nej egentligen tror jag inte att jag gillar den speciellt mycket men jag äter den ändå eftersom min särbo har den ofta i mat.
Har funderat ett tag på om jag kanske kan vänja mig vid den till slut.

Åh, jag älskar koriander! Försökte odla själv från frö, men smaken var inte alls lika intensiv som köpe-koriandern, jag blev så besviken. Till sommaren ska jag spara plantorna från affären och försöka driva dem vidare istället.

Underbara koriandern/cilantron!

Liknande trådar

Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
590
Senast: NilHe
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag har ju några hus som jag hyr ut och då behöver jag fixa till så att det blir attraktivt för andra än mig själv. Jag gillar glas...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 184
Mat Några år nu har jag velat göra egna praliner och i år tog jag äntligen tag i saken. Nu har jag 3 formar färdiga med pralinskal så nu ska...
Svar
10
· Visningar
380
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka