Ge ditt barn 100 möjligheter Istället för två! : om genusfällor och genuskrux i varda

mino

Trådstartare
Jag har precis beställt boken Ge ditt barn 100 möjligheter Istället för två! : om genusfällor och genuskrux i vardagen och jag undrar om det är nån som har läst den? Skulle vara väldigt intressant om fler ville haka på och diskutera den!! Bokcirkel på buke, någon??? ;)

Sv: Ge ditt barn 100 möjligheter Istället för två! : om genusfällor och genuskrux i v

Jag håller på. är inte jätteimpad än så länge men det kanske kommer. svindyr var den iaf.

Sv: Ge ditt barn 100 möjligheter Istället för två! : om genusfällor och genuskrux i v

Jag surfade in och läste lite om den på nätbokhandeln, det lät som en intressant bok.
Jag kommer att beställa den så fort mitt bokpaket som jag redan beställt kommit hem... (jag inväntar bara sms-aviseringen från posten...).
Då är jag gärna med i en bokcirkel på buke :idea:

Roligt! Jag tänker beställa den på biblioteket baserat på Visslans kommentarer, för jag är snål.

Den kostade 219 spänn på A******s. Känns inte galet dyrt. Men biblan är ju alltid en klippa!!

Nu blir jag så klart nyfiken på vad du inte gillar med boken?

Jag tyckte den var snordyr, det hade varit lagom med 79 kronor eller nat :)

Det ar inte sa att jag inte gillar den, men det mesta ar sunt fornuft om man har hangt med i diskussionerna i Sverige (och pa buke) de senaste aren. Alltsa dar star inget som jag inte redan visste. Men jag har bara last 100 sidor an sa lange. Det ar ett bra amne och jag tycker det ar viktigt att prata om det, och det var darfor jag kopte boken, trots sina 200 kronor.

Jag håller med;

Den är bra om man är helt oinsatt i ämnet; men jag har nog läst och engagerat mig lite för mycket i ämnet redan, så det som stod i den var fullständigt självklart för mig.

Gav bort den till några kompisar som jag tyckte behövde den... :angel:

Blä vad besviken jag blir, jag hade trott att den skulle tillföra nåt nytt och klokt. :/

Lite kul, jag lånade den just idag, men jag har bara bläddrat lite i den, men än så länge måste jag säga att det mesta har jag läst förut. :D

Jepp, jag har läst den. Praktiska, handfasta och enkla råd tycker jag.

Alltså till någon som i den andra tråden, om hur man uppfostrar en pojke, är den nog jättebra.

För min del överflödig. Har läst ett par sidor till idag, fortfarande samma resultat.

Alltså till någon som i den andra tråden, om hur man uppfostrar en pojke, är den nog jättebra.

För min del överflödig. Har läst ett par sidor till idag, fortfarande samma resultat.
Ja, för mig var det inte heller några enorma nyheter. Men jag tycker den var bra ändå. Det är bra med repetition och den gav så enkla vardagstips om hur man kan tänka. Sånt som kanske jag personligen ofta tänkt på ändå, men som sagt; en påminnelse.

Liknande trådar

Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 653
Senast: Voeux
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 765
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 797
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka