Jo alla hundar kan vara i ett stall men det jag skrev var att jag tror att få hundar tycker att aktivitet i stall är tillräckligt.Okej? Förstår nog inte riktigt på vad du svarar på? Kan inte alla hundar vara i ett stall? Eller höll du med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo alla hundar kan vara i ett stall men det jag skrev var att jag tror att få hundar tycker att aktivitet i stall är tillräckligt.Okej? Förstår nog inte riktigt på vad du svarar på? Kan inte alla hundar vara i ett stall? Eller höll du med?
Ja det gjorde du nog. Det jag vände mig emot var att det skulle räcka att enbart hänga med i ett stall hemma några timmar/dag.Ah sorry! Fast uppfattade det ändå som att du inte tyckte att det var ett fullgott hundliv att hänga med på gården, vara med familjen gå promenader och tränas för husbehov emellanåt, men jag kanske missuppfattade ?
Ja såklart den behöver det också. Jag såg inget som tydde på att den inte skulle få det dock.Ja det gjorde du nog. Det jag vände mig emot var att det skulle räcka att enbart hänga med i ett stall hemma några timmar/dag.
Jag anser att hunden bör få egentid också precis som jag skrev i inlägget.
Inlägget jag svarade på handlade just om det, att bara hänga i ett stall och att det skulle vara tillräckligt för en sällskapshund. Det tycker inte jag att det är. Det här handlade alltså inte om Ts överhuvudtaget utan var en utvikning utifrån inlägget jag svarade på.Ja såklart den behöver det också. Jag såg inget som tydde på att den inte skulle få det dock.
Jo alla hundar kan vara i ett stall men det jag skrev var att jag tror att få hundar tycker att aktivitet i stall är tillräckligt.
Ja det gjorde du nog. Det jag vände mig emot var att det skulle räcka att enbart hänga med i ett stall hemma några timmar/dag.
Jag anser att hunden bör få egentid också precis som jag skrev i inlägget.