Sv: Gärds

Pga flera stora tävlingar häromkring fick vi importera norrifrån :angel:
Tyvärr var det inte bara ang var i skalan man sätter som var olikt.

Tex var man inte insatt i vilket program som gällde och vad där stod.:devil: (Nu är det inte en och samma domare jag pratar om..)

Tråkigt är det iaf när det blir på det viset. Hoppas Hanna inte slog sig i vattnet och att Tilda kommit över sin besvikelse!

Hanna inte slog sig i vattnet och att Tilda kommit över sin besvikelse!

Med risk för familjebråk men jag kan inte låta bli :angel:
dopp0.jpg

dopp1.jpg

dopp2.jpg

dopp3.jpg

dopp4.jpg

Gick möjligen lite fort, fast han klarade att stå på benen, trots allt. Hanna tappade balansen när bakändan vek undan... (Han trampade av på stocken och halkade..)

Första bilden visar hur bakändan halkar undan. Det är Anna H i gul jacka som klart kunde ref vad som hände innan vi såg filmen.

Senast ändrad av en moderator:

Va SKÖNT att det inte bara var jag som tyckte så. Min pålle brukar gå runt 50 straff. Tyckte han gjorde en schysst runda med enbart några småmissar. Hämtar mitt protokoll och får en chock när jag fått över 60 :eek: :eek:

Men funderar över hur f*n ska man rida dressyren för att de ska vara nöjda??

Det undrar jag åxå.

Domaren som dömde 2* var ngt av det konstigare jag varit med om (och då tävlar jag ändå en hel massa dressyrdressyr åxå och har varit med om mkt i domarväg)

Jättepositiv slutkommentar fick jag, massor av beröm för både det ena och det andra.
Men inga poäng i själva programmet, och konstiga kommentarer.
Att hästen var laddad och mest var som en tidsinställd bomb verkar hon ha missat åxå.

Nån fotograf skulle lägga upp sina på tranemos hemsida, fast de finns inte än de heller.

Ha ha! Jag har ju noll koll på vilka av ryttarna som är BUKE, så jag "tvingade" alla ryttarna på söndagen att hälsa genom att hälsa dom välkomna i samband med presentationen, Det funkade jättebra hihi;)

Jag tycker att det flöt på bra hela helgen. Ett problem med fälttävlans hoppningen är att det inte finns inlagda pauser. Jag flirtade hej vilt med ringmastern ( för att hon skulle hålla stängt 5 min) runt middagstid på lördagen för jag bara måste få gå på toa. Hon sa bestämt nej för hon hade 15 ekipage på kö så det var bara att knipa. :crazy:

Det går inte att länka du måste lägga ut bilden.

Du har Staffan Lidbeck på ett av dina kort oxå såg jag ;)

Ja just det, det var den bilden jag försökte lägga in... Kan du hjälpa mig att lägga in den? Det funkar inte för mig...

*KL*

Med två olika hästar lyckades jag bara fastna på 2 bilder!

Här är de i alla fall
frigggrds.jpg

jatzagrds.jpg

Jag flirtade hej vilt med ringmastern ( för att hon skulle hålla stängt 5 min) runt middagstid på lördagen för jag bara måste få gå på toa. Hon sa bestämt nej för hon hade 15 ekipage på kö så det var bara att knipa. :crazy:
Notera att det var RINGMASTER ingen vanlig ringmaster. Ingen vågade säga emot henne, några danskar försökte liksom någon ovetandes svensk. Oj oj.
Rid väl fick alla höra. :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 949
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar