Sv: Gärds

Hugo tycker det ju är så roligt så även om matte inte kan flänga runt den här säsongen så vill han gärna få göra det lite ändå:) . Hoppas bara att ryttarinnan hänger med i svängarna för det brukar gå rätt rejält fort och hon är inbiten dressyrryttare från början:angel:

kl

Det verkar som att vi kommer!! :banana:

Hovis grävde lite igår och det var en hovböld, dock ville han inte gräva så mkt som han egentligen skulle gjort, med tanke på tävlingen.
Imorse var han ohalt! Så om det fortsätter så åker vi neråt på fredag!

kl

Det verkar som att vi kommer!! :banana:

Hovis grävde lite igår och det var en hovböld, dock ville han inte gräva så mkt som han egentligen skulle gjort, med tanke på tävlingen.
Imorse var han ohalt! Så om det fortsätter så åker vi neråt på fredag!

Vad roligt Emma! Se jag sa ju att det skulle ordna sig....;) Lycka till nu och ha kul!

Jag ska rida idag och se hur han känns, han var vilat i tre dagar nu. Jag är lite orolig för att han ska ömma, speciellt om det är stenigt underlag. Man har ju ingen lust att åka 40 mil för att inte få starta...

Men, underlaget i Gärds brukar ju vara bra, så jag hoppas fortfarande.

Jag skulle åkt dit.. Men min häst är inte halt men supersvullen i ett knä och står boxvila sen Tågarp:( så missa Vinslöv:(

Gärds underlag är jätte bra.. lite hårt då de var torrt länge men nu hade de kommit regn så nu är den bra igen:D de e ju en grässandbana så den håller ju nästan hur länge som hellst..Regn som varm skön sommar:D

Ja, och huvudsaken för mig nu är att det inte är en massa småsten.

Red idag och han kändes fräch, (ja, lite ur form kanske efter 4 dagars ledigt) så vi siktar på att åka imorrn.

Jag är där hela helgen, dock inte till häst. Ska räkna era dressyr resultat på söndagen :D

kl

Nu är hästen badad och grejerna packade :D (eller ja hästens iaf :angel: )

Imorgon bär det av söderut! :banana:

Och min kamel hoppade super idag :love: så det ska bli riktigt skoj :bump:

Nä, fredag eftermiddag.
Tänkte först att jag skulle försöka ändra till lördag, men sen kom jag på att min knäppskalle till häst nog skulle gilla en lugnare framridning bättre :angel: fast man vet aldrig

Skulle också ha ridit på fredag, vilket nog hade varit bättre för mig också, men mina föräldrar jobbar imon så fick ändra till lördag

Det är över 400 starter :eek:

Kompisen ska ner i morgon o debutera med sin häst :banana:
Jag jobbar natten så jag kan itne följa med :mad:

Lycka till alla som ska tävla :bow:

*kl*

Nu början jag få smått abstinens av att läsa alla trådar här :(

Jag vill också rida :cry:

Jag får väl stå ut med att vänta till nästa helg :crazy:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 949
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar