Sv: Gärds

ok det där är överkurs för mig :crazy:

Liten data kurs för FT-bukar... kanske???;)

Stå på sidan du vill kopiera, tryck på knappen Print screen(sitter till höger uppe på ditt tangentbord), klistra sen in bilderna var du nu vill ha dem genom att trycka på "klistra in" eller tryck på ctrl+v samtidigt.

Ett annat hett tips är att be nån intresserad nörd att hjälpa dig!:love:

Alltså, nu talar vi fios tangentbord och då tror jag att det faller redan vid placeringen av 'Print Screen'. ;)

Var hittar ni bilderna som en fotgraf tog under tävlingarna? hemsida?

Det har jag oxå gjort, men hittar inte bilderna från gärds på "fos" hemsida?!

Jo,du tittar ned till vänster på 1a sidan.Gå in på gallerier och sedan
vidare till den tävling du söker.:bow:

kl

Jag vart väldigt nöjd med min häst i Gärds! Det blev dock ingen fullträff i dressyren, vi hade missar hela vägen, få skrittsteg, få travsteg i övergångarna, dålig halt.. 65 straff var "rätt" dömt tyckte jag. Okoncentrerad häst gjorde att muren, sista hindret föll, rättvist det också för hästen plojade runt och jag fick ingen rytm eller flyt.

Hästen gjorde sin totalt 8:e start i FT på Gärds *-iga bana och hästen gjorde att den kändes lekande lätt! :banana: Det finns mer fart att plocka ut och häst är mer redo för högre tempo än vad jag är. Vi var ju inte där för att rida mot klockan utan för att "se och lära", det medför vissa konflikter mellan mig och hästen eftersom hon vill hoppa stort och fort och jag hänger inte riktigt med..

gardsslipers.jpg

gardsskanehus.jpg

untitled2.jpg

suck, ibland skäms jag nästan, jag sitter på en så duktig häst och så rider jag så illa :o

Jo! Jag är helt säker på att att jag såg emma-vsm på framridningen till dressyren men jag vågade inte rida fram och ge mig till känna och "störa".
Dessutom! Såg jag prince fair in action när hon hoppade hinder nr 3.
Och jag var i Gärds även på lördagen och tittade på min kompis när hon red **-iga klassen och då såg jag även prins_rollo över stora vattnet, det såg väl avvägt och kontrollerat ut.

Nu blir nästa start i Trollhättan!

Det ser väl helt ok ut??? Visserligen har jag samma känsla som du...att jag sitter på en för bra häst för mig men vadå? Varför skulle inte du och jag ha bra hästar??? Tids nog kommer det någon liten åpen svårklass ryttare och rycker dem ur våra händer:devil: men fram till dess kan vi väl ha kul?:rofl: :love:

Jag såg inte dig heller, tills du kom susande till häst (jag kom sent på em)!
Jag hade dessutom "kamuflerat" mig med ny kortklippt frisyr och svartbrun hårfärg :D

Haha ja just precis, min mamma och jag var på väg att smyga ut och hitta lämpligt buskage då toalettkön var vääldigt lång. Då kom du ridande och då sa jag till min mamma "kolla in henne nu för hon är grymt duktig" och du tog förhållning på förhållning (eller var det han som bromsa) och kom ner i tempo så det såg ytterst kontrollerat ut. Då sa min mor som INTE gillar att jag rider FT "så vill jag att du ska rida" :D

Senast ändrad av en moderator:

:rofl: hmm ja kontroll kändes som det sista jag hade....var tvungen att bromsa för att öht kunna styra i närheten av hindret :angel:

usch jag känner mig hemsk och klumpig och långsam, hänger inte alls med och drar stackars hästen i munnen, som väl var inte på alla hinder men ändå.. jag kanske skulle ta och börja med taekwondo och öva upp reaktionssnabbheten? kan se mig kylskåp i en sån vit dräkt skutta omkring :rofl:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 949
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2