Sv: Gärds

kl

Trots att jag bara red typ en fjärdedel av banan har jag ändå lyckats fastna på några bilder :D
IMG_4128.jpg

gards.jpg

och sen måste jag bara slänga in den här bilden på min pålles dubbelgångare - visst är de lika?
dubbelgangare.jpg

Looking good Fio! Ni ser lika glada ut bägge 2!:bump:

Men rätta mig om jag har fel...med tiden har du blivit så höjdrädd att du nu skaffar höghus till hästar för att hindren ska se små ut...?? :angel: :devil:

Ja eller hur :D första gången jag såg dubbelgångaren blev jag bara :eek: vad gör min häst här? :rofl:
Men det är inte samma stam öht, de är bara väldigt lika (färg + ansikte, inte så lika i kroppen) ändå...

Looking good Fio! Ni ser lika glada ut bägge 2!:bump:

Men rätta mig om jag har fel...med tiden har du blivit så höjdrädd att du nu skaffar höghus till hästar för att hindren ska se små ut...?? :angel: :devil:

Ja eller hur, jag har ju bara haft Barcelona sen hon var 4 år , typ i 8 år alltså :angel:

kl

Trots att jag bara red typ en fjärdedel av banan har jag ändå lyckats fastna på några bilder :D
IMG_4128.jpg

gards.jpg

och sen måste jag bara slänga in den här bilden på min pålles dubbelgångare - visst är de lika?
dubbelgangare.jpg

Fräckt att ni har likadana bröstor också

:idea: Såg en liten,liten häst som kom med ett perfekt avvägt tempo.De tog detta "stora" hinder galant.
Det var nog flera ryttare som "gjorde för stor affär" av det,när de presenterade det för sin häst.:)

Japp får hoppas på honom, hade varit kul att ha en bild på trippelbarren,vet du vart han stod ngnstans ?

Han brukar stå vid vattnet och dess kringhinder och med tanke på disk ang trippelbarren som förvånar det mej om han inte tagit på den.
Sen i lätt tog han säkert på första hindret :angel:

förlåt kunde inte låta bli :d

Sen i lätt tog han säkert på första hindret :angel:

förlåt kunde inte låta bli :d[/QUOTE]

Då borde det alltså var en bild med ett ensamt hinder utan någon som hoppar över det...

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 949
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024