Gardiner..Smakråd

E

EmmaTruelove

Kollar just nu runt på gardiner till sovrummet..Tänkte mörka/svarta gardiner just där inne för jag vet hehe tycker de passar till våra mörkröda/vinröda väggar :) Anyway..Har kollat runt på ellos.se här e några

ProductZoom.aspx

ProductZoom.aspx

ProductZoom.aspx

Dom 3 jag tyckte mest om :)

Sv: Gardiner..Smakråd

Men då hmm...Testar såhär då

Här e 2 alternativ då som jag gillar ;) men vilken??

29614445.jpg

29614453.jpg

Ja den e ju de riktigt fin :) får sitta o titta på dom...Får väl komma med sambon med inte för jag tror jag kommer få nåt bra svar där ändå haha killar o gardiner njaa ;)

Hej!
Tyvärr så kan jag inte lägga in bilder här. Men vi har en vinröd fondvägg i vårt sovrum, och då har jag 2 panellängder ifrån Jysk "Jia".

Jättesnyggt och enkelt. Kolla Jysk hemsida o panellängder. De var billiga också 2 stycken för 149:-
Svart botten med några vita kineiska tecken + en liten röd fyrkant nertill.

Hälsn BL

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 277
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 623
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 603
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar