Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gammal tavla skall vara lite sliten, det är patina och tidens tand som ger ytterliggare en dimension åt tavlan. Jag hade hängt den som den är om jag gillat den i övrigt.@vilde ramen är lite sliten och sen bilden är sliten. Syns skada tydligt på högersidan på tavlan och sen tappat färg, men eftersom misstänker print kanske inte går göra så mycket mer än ge ramen lite mer liv.
edit: finns fler små vita små skador med.
Tror inte du kan göra så mycket, den ser solblekt ut. Ser inte ut att vara ett känt konstverk heller, utan mer anonym brukskonst, så då går det nog inte att köpa en ny heller.@vilde ramen är lite sliten och sen bilden är sliten. Syns skada tydligt på högersidan på tavlan och sen tappat färg, men eftersom misstänker print kanske inte går göra så mycket mer än ge ramen lite mer liv.
edit: finns fler små vita små skador med.
Lite så jag misstänkteTror inte du kan göra så mycket, den ser solblekt ut. Ser inte ut att vara ett känt konstverk heller, utan mer anonym brukskonst, så då går det nog inte att köpa en ny heller.
Det finns jättebra möbel och gilder's wax (inte Annie Sloans, det är dyrt å typ GENOMUSELTLite så jag misstänkteblir putsa upp den iallafall.