Går det att göra om lätt?

Red_Chili

Trådstartare
(Ja, jag börjar bli desperat när det gäller att göra om här hemma :angel:)

Snabb fråga: går det att byta tyg på en sådan här på något lätt sätt och få det snyggt? Jag tycker att den ser förskräcklig ut och tänkte att det nog kan bli ganska trevligt om man får något snyggt tyg där.
Men, hur gör man?
(och om det är lätt så vill jag gärna ha tips på vilken färg på tyg som kan bli snyggt :p)

lampa.jpg

Sv: Går det att göra om lätt?

Nåt tyg liknande sånt material som svarta lite tätare strumpbyxor är gjorda av?:)
Kanske med något mönster eller så på?

Sv: Går det att göra om lätt?

Du repar upp det nuvarande i sömmen och använder det tyget som mall för hur nästa ska sys. Om du vill ha likadant.

Annars kan du ju dra tyg enbart runt och låta det vara bart upptill, så blir det streck i taket efter stålramen när du har tänt.

Färg vet du bäst själv - vad har du för färg på rummet i övrigt? Är det svart, rosa och vitt så letar du tyg i de färgerna, är det grönt, orange och brun så letar du såna. Ramen i sig tillåter ju det mesta, den är ju inte chockrosa eller neongrön.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 724
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar