Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg
Tack!!!
Att tecknarstilen ändrades beror nog mest på att jag lärde mig teckna lite bättre allt eftersom Där finns ju ett antal serier till, mellan de som fick komma med i boken, som INTE räknas som mina "bästa" utan snarare som övningsobjekt...? Jag fick ganska många manus av en (manlig) manusförfattare, som jag aldrig riktigt tyckte om och som mer handlade om människorna och sociala situationer av föreningstyp, och därför blev de aldrig särskilt bra heller. Så dem glömmer vi.
Den lilla flickan i Pärla och Försteskötare ser ju ut som samma barn...ser jag nu!
Önskade mig intensivt albumet till julklapp och jag hann knappt öppna alla mina julklappar innan jag bums började läsa den!
Den där historien om Gråben .... gud, vad fin den var och suckade av lättnad att åtminstone den hade ett lyckligt slut Gråben fångade totalt mitt hjärta med sin vänlighet och de där usla ungarna fick mig att vilja skaka om dem rejält
Äntligen fick jag läsa fortsättningen till Svarta Björn! Slutet kändes nästan vemodigt även om han kom tillbaka... Humorist kan jag inte heller glömma, helt makalöst att hästen fanns på riktigt! Albumet fick mig faktiskt under tiden som jag läste den nästan att börja lipa inför hela familjen
Och i de två sista serierna tyckte jag mig se en gullig skillnad i tecknarstilen och huvudpersonerna i dem påminde mig mycket om Jojjo, är lite nyfiken, var detta medvetet eller blev det bara så?
Kan knappt vänta till nästa album!
Tack!!!
Att tecknarstilen ändrades beror nog mest på att jag lärde mig teckna lite bättre allt eftersom Där finns ju ett antal serier till, mellan de som fick komma med i boken, som INTE räknas som mina "bästa" utan snarare som övningsobjekt...? Jag fick ganska många manus av en (manlig) manusförfattare, som jag aldrig riktigt tyckte om och som mer handlade om människorna och sociala situationer av föreningstyp, och därför blev de aldrig särskilt bra heller. Så dem glömmer vi.
Den lilla flickan i Pärla och Försteskötare ser ju ut som samma barn...ser jag nu!