Gammla inlägg

S

silverblom

Trots att klockan är runt 22 nu så ser jag bara inlägg som är postade innan kl 13.. vad är det här? Ibland funkar det om man klickar på samma forum flera gånger eller bläddrar i det men ibland som nu funkar det inte alls... varför är det så?:confused:

Kan tillägga att på den gamla datorn med windows 2000 funkar allt..

Sv: Gammla inlägg

Prova att hålla in shift-tangenten o trycka på F5-tangenten. Då hämtas informationen på nytt och du får en grundligare uppdatering.

Sv: Gammla inlägg

Det funkar men det börjar bli jobbigt att göra det hela tiden, måste göra det varje gång jag tar upp en ny sida annars är det bara det gammla jag ser och detta händer bara på buke... Någon som har något annat tips?

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 966
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 759
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 138
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 086
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka